Anbefaling af kabinet?
Fra : B. Nice

Dato : 05-06-01 15:35

Er der nogen der kan anbefale et godt kabinet hvis følgende er mine
hovedkriterier:

Midi-tower af god kvalitet
Lydsvag PSU (300W)
Rummelig og lettilgængelig (d.v.s. let at åbne i siderne o.s.v.)
Lidt smart i designet = ikke blot en hvid kasse

Findes der evt. gode kabinetter uden PSU så man kan selv kan købe en
støjsvag?

På forhånd tak.

Fra : Olav Fossgaard

Dato : 05-06-01 16:29

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> wrote:

> [...]
> smart i designet = ikke blot en hvid kasse
>
> Findes der evt. gode kabinetter uden PSU så man kan selv kan købe en

Lian Li PC-60 fra http://www.gtek.net/

Olav
--
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform.

Fra : Peter Rinder

Dato : 06-06-01 16:55

2495,- er da ikke for almindelig dødelige mennesker!

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 07-06-01 10:07

Tja, kvalitet koster.....men jeg kan derimod forestille mig, at ligeså
stilfuld den ser ud umonteret, ligeså håbløs kommer alu'en til at se ud med
diverse plastic-5 1/4"-drev monteret. Så synes jeg ligesom at fidusen går
lidt af det!

Mvh,

/Kasper

Fra : B. Nice

Dato : 06-06-01 20:19

Mange tak - men glemte nok at sætte makspris = 1000 DKK på

Hvad med AOpens kabinetter (f.eks. HQ45). Er de værd at samle på?

Fra : Peter Rinder

Dato : 07-06-01 20:24

Har selv et sådant og er yderst tilfreds med det.
Pænt ikke alt for dyrt og lækkert at have med at gøre.
Du skal dog være opmærksom på PSU'ens effekt,
hvis du ikke mener 250W er nok.

/Peter