Afføring og luftbårne effekter
Fra : Steen F.

Dato : 16-08-05 20:27

Er det ren ammestuesnak, at ens tandbørste bør stå mindst 2 meter fra wc'et
pga. "luftbårne ekskrementer" fra afføring??
Jaja, jeg ved godt at spørgsmålet er lidt langt ude...

MVH Steen

Fra : who cares

Dato : 16-08-05 21:16

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ren ammestuesnak, at ens tandbørste bør stå mindst 2 meter fra
> wc'et pga. "luftbårne ekskrementer" fra afføring??
> Jaja, jeg ved godt at spørgsmålet er lidt langt ude...
>
> MVH Steen
´

ja ifølge "myter-fup eller fakta" programmet på discorvery er det ligemeget
som tandbørsten så stor i et helt andet rum...

Fra : Jørgen

Dato : 16-08-05 22:19

Steen F. skrev:
> Er det ren ammestuesnak, at ens tandbørste bør stå mindst 2 meter fra wc'et
> pga. "luftbårne ekskrementer" fra afføring??
> Jaja, jeg ved godt at spørgsmålet er lidt langt ude...
>
> MVH Steen

Der var en udsendelse for mange år siden, hvor man lavede en forsøg med
at tilsætte vandet i cisternen en rød farve.
Når man skyllede ud, selv om låget på toilettet var nede, svævede er små
mikroskopiske partikler alle steder i rummet, selv om havde tandbørsten
i et etui kom der lidt partikler derind også.

Skræmmende, men man har da overlevet.

Jørgen O

Fra : Steen F.

Dato : 16-08-05 23:44

Jørgen wrote:
> [...]
> små mikroskopiske partikler alle steder i rummet, selv om havde
> tandbørsten i et etui kom der lidt partikler derind også.

Ja hehe
Sålænge det mørke der sidder mellem tænderne kun er birkes, så går det
nok...

MVH Steen