Logitech iFeel vanskeligheder
Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 05-06-01 15:21

Hej Gruppe

Jeg har netop modtaget subject til test. Jeg kan bare overhovedet ikke få
den medfølgende software til at virke [Immersion Desktop] og vil da lige
høre, om det er min computer der driller, inden jeg giver musen et
ordentligt lag verbalt tæsk i min anmeldelse.

Rystefunktionen har det med at ophøre på de underligste tidspunkter, som
oftest efter et par minutters brug, og især når den har været ude for en
rigtig "rystetur". Desuden ophører funktionen også, når jeg er inde i
programmet for at vælge ryste-temaer. Efter at have trykket ok (og nogle
gange før) sker der intet hvorfor programmet skal genstartes med
Ctrl-Alt-Delete - nogle gange skal hele computeren genstartes.

Har nyeste version (2.1.6) af programmet og har desuden i forbindelse med
andre test haft cordless optical installeret plus en trackman, som jeg
bruger til daglig, men det skulle vel ikke skabe konflikt?

Andre med lign. problemer, så jeg kan give produktet velfortjente 1 stjerne
(måske 2 for ideen)?

Mvh

Peter Skjelbo

--
Driller computeren - klik ind på www.eaid.dk for råd, hjælp og vejledning
Nyt hardware - tjek www.eaid.dk/epinion

Fra : Lars Svoldgaard

Dato : 05-06-01 21:02

On Tue, 5 Jun 2001 16:21:26 +0200, "Peter Skjelbo, eaid.dk"
<peter@eaid.dk> wrote:

> [...]
>høre, om det er min computer der driller, inden jeg giver musen et
>ordentligt lag verbalt tæsk i min anmeldelse.

Nåeh, synes jeg ikke der er nogen grund til.

> [...]
>andre test haft cordless optical installeret plus en trackman, som jeg
>bruger til daglig, men det skulle vel ikke skabe konflikt?

Sørg for at du kun bruger den mouseware der følger med på CD'en. Den
fra logitechs side duer ikke til IFeel.

Jeg har selv en IFeel Mouseman og den virker bare super. Jeg har dog
nu slået rystefunktionen fra i Windows, men de første par uger jeg
havde musen kørte jeg med det hele tiden uden problemer. Virker
forresten også fint i UT og B&W.