Carina...Gravid?
Fra : Melanie

Dato : 16-08-05 13:50

Hej Ng

Ved godt at jeg nok for skæld ud over denne, men jeg har skrevet flere
indlæg her i ng, hvor Carina og jeg endte med at skrive privat da vi begge
prøver at blive gravide. Min bærbare er afgået ved døden og derfor er din
msn og mailadr. væk. Skriv til mig igen Carina.
Hvis der skulle være andre derude der forsøger at blive gravid er I da også
meget velkommende til at skrive til mig.

Mail "Mitnavn"@dinven.dk

Mvh Melanie

Fra : Carina Kristensen

Dato : 16-08-05 18:30

Hej malanie... har haft skrevet en mail til dig men skriver lige igen...
desværre er det ikke lykkedes endnu... min mail er carina
kristensen@yahoo.dk og msn er carina@kristensen.mail.dk...

Knus fra Carina...