Zyban hvad koster det?
Fra : MuLLe

Dato : 15-08-05 14:07

Hej NG.

Er der nogen her inde der ved hvad Zyban koster i dag.
Jeg vil også gerne høre om noge afaringer, hvis der er nogen.

Tilhænger af det.
http://www.dr.dk/laegensbord/spoerg/2004/110304/svar2.asp

Modstander af det.
http://www.liv.dk/nyhed/index.asp?nid=454

MvH MuLLe

P.S. Til dem der ikke ved hvad det er.
Det er et medikament til ryge stop.

Fra : who cares

Dato : 15-08-05 14:43

"MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Er der nogen her inde der ved hvad Zyban koster i dag.

ifølge
http://www.apoteket.dk/servlet/apoteket/substancedetails?substancetype=medicine&id=2704
koster det 919,90 kr

Fra : MuLLe

Dato : 15-08-05 15:08

"who cares" wrote
> ifølge

http://www.apoteket.dk/servlet/apoteket/substancedetails?substancetype=medicine&id=2704
> koster det 919,90 kr

1000 tak for det hurtige svar...

MvH MuLLe

Fra : who cares

Dato : 15-08-05 15:47

"MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Det var så lidt

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 15-08-05 16:26

Der er et mere - karakterstyrke-
ikke ryger i 19 år, uden medikamenter
mvh Ebbe

Fra : MuLLe

Dato : 15-08-05 16:30

"Ebbe Hansen" wrote
> Der er et mere - karakterstyrke-
> ikke ryger i 19 år, uden medikamenter
> mvh Ebbe

Sniiiip snaaaaapp
Den har jeg jo så ikke vel, men bare jeg havde.

Jeg har prøvet uden hjælp, og med hjælp.....
Endtil videre er det ikke gået så godt.....

MvH MuLLe

Fra : SA

Dato : 15-08-05 19:27

> Der er et mere - karakterstyrke-
> ikke ryger i 19 år, uden medikamenter
> mvh Ebbe

.....og hvor kan det så købes!?

/SA

It has removed 72 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 15-08-05 19:41

On Mon, 15 Aug 2005 20:26:45 +0200, "SA" <buffalo_bill@iname.com>
wrote:

>....og hvor kan det så købes!?
>
>/SA
Skakmat, ha ha
mvh Ebbe

Fra : who cares

Dato : 15-08-05 20:39

"SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse

> ....og hvor kan det så købes!?

apoteket

Fra : who cares

Dato : 16-08-05 07:32

> ....og hvor kan det så købes!?
>
> /SA

apoteket!

Fra : Cat

Dato : 16-08-05 08:15

who cares skrev:
> "SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse

> apoteket!

Men tag nu ikke for meget. Jeg hørte om en, der blev forfalden. Han
holdt op med at have sex med sin kone

Tine

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 15-08-05 17:55

MuLLe skrev:

> Er der nogen her inde der ved hvad Zyban koster i dag.

100 styks koster 919 kroner (set på www.lmk.dk).

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : Bo

Dato : 15-08-05 22:40

> [...]
>
> Er der nogen her inde der ved hvad Zyban koster i dag.
> Jeg vil også gerne høre om noge afaringer, hvis der er nogen.

Hej MuLLe

De koster omkring 900,- jeg kender en del der har prøvet Zyban, nogen er
stoppet, imens andre fik det som en "klokke" der blev sat ned over hovedet
og stoppede så med at tage dem.

Jeg prøvede dem selv for 5-6 måneder siden, men var nød til at stoppe pga.
jeg helst ikke blander medicin....

Jeg var meget skeptisk over for Zyban og læste meget om dem da jeg havde
hørt en del rygter, men af "alle" dem jeg kender der har taget Zyban har jeg
ikke hørt noget vildt.
Jeg talte med 3 læger om dem, 2 anbefalede dem, imens 1 ikke syntes de var
et hit

Da jeg tog dem, ændrede de mine smagsløg, ting smager anderledes og smøgerne
er man absolut klar over når man ryger (smager endnu dårligere) jeg blev tør
i munden, imens lysten til at tænde en smøg blev mindre og mindre.

Jeg blev gladere og mere spøjs imens jeg tog dem, ting som kunne påvirke mig
til daglig uden Zyban var jeg total ligeglad med under "behandlingen", jeg
har nu besluttet mig for at jeg skal stoppe på min søns fødselsdag og
starter ca. 10 dage før med at tage dem og jeg glæder mig allerede.

Men tal med din læge, det er ikke alle de kan anbefales til.

Hilsen

Bo

Fra : MuLLe

Dato : 15-08-05 22:41

"Bo" wrote
snip
> Hej MuLLe
snip
> Hilsen
>
> Bo
snip

Hej Bo.

Mange til for et fyldigt, og brugbart svar.
Det var lige sodan et svar jeg var ude efter.

MvH MuLLe