Rengøring + neurose + bakterier + tv-sukce~
Fra : Troels Henriksen

Dato : 15-08-05 13:48

Jeg vasker aldrig hænder efter toiletbesøg med mindre SÆRLIGE
tilfælde kræver det! (mere herom senere).
Hygiejnehysteri er på MODE og tv-programer med før/efter-billeder af
svinske hjem er seer-sukces.

"My home is my castle" sagde min bedstefar altid, og når han smurte
fedtemadder satte han altid den krydderfedtindsmurte kniv tilbage i
holderen til næste gang, at fedt var på bedding. Ikke på grund af
skødesløshed, men fordi han ikke LED under nutidens overdrevne ønske
om at alt skal være RENT og perfekt (kvinder får bleget området
omkring anus).

Rengøringsvandig er en tvangsneurose og BØR behandles!

Frisk urin (midtstråleurin) er så godt som BAKTERIEFRI (jeg mangler
stadig videnskabeligt udsags i dk.videnskab) og får man noget på
hænderne under tisse-akten, er det INGEN grund til panik. Det har ikke
den karakteristiske ammoniak-lugt, som ført bliver dannet senere og
stort set ingen bismag i de BEGRÆNSEDE mængder.

Jeg vasker aldrig hænder efter toiletbesøg og formår derved både at
SPARE vand og UNDGÅR udtørring af hænder ved brug af sæbe! Hvis jeg
har skidt og formået at tørre mig uden at få afføring på mine
hænder, vasker jeg dem heller ikke.

Jeg har ALDRIG fået ondt i maven eller blevet syg af colibakterier!

Følgende citat er VRØVL!

"Keep your own house and its surroundings pure and clean. This hygiene
will keep you healthy and benefit your worldly life."
Sri Sathya Sai Baba

Oplæg til debat!

Fra : Futte

Dato : 15-08-05 17:14

DU bliver sgu heller ikke syg af din egne bakterieflora, men andre mennesker
risikere at blive syge fordi du er et svin med din hygiejne og det har ikke
en dyt med hysteri at gøre om man gider vaske sine hænder efter toiletbesøg.
Det næste bliver vel at du fortæller os at du heller aldrig vasker dig eller
børster tænder, eller gør rent omkring dig i din bolig. Jeg nægter at tro på
du har en samlever - jeg ville fandme nødig bo sammen med dig. Tænk at
skulle have sex med dig - bvadr siger jeg bare.
Og hvor ved du fra "alle kvinder" får bleget hår visse steder - og gør de
det, er det nok ikke p.g.a. Hygiejne!!!

Lene

Fra : who cares

Dato : 15-08-05 17:35

"Futte" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvor ved du fra "alle kvinder" får bleget hår visse steder - og gør de
> det, er det nok ikke p.g.a. Hygiejne!!!

er der nogen der bleger deres hår der? Hvorfor ikke bare sørge for at være
"hår-fri" i det område.. uanset om det så skulle være pga hygiejnen eller
"udseendet"...

I det hele taget skrev Troels Henriksen ikke noget om at det var håret eller
brugte ordet "alle" for den sags skyld...
Når det så er sagt, har jeg ved gud aldrig hørt om nogen der bleger området
omkring anus. Egentligt er jeg lidt nysgerrig efter at høre hvordan de hels
tpræcist gør det? For det er da ikke sådan lige til at ændre pigmentets
farve... og hvis man er mørk der af andre årsager burde man nok gå i bad og
vaske sig (men det kan selvfølgelig være det er det Troels Henriksen mener
med at "blege")

Fra : Inger

Dato : 15-08-05 19:29

Futte wrote:
> [...]
> skulle have sex med dig - bvadr siger jeg bare.
> Og hvor ved du fra "alle kvinder" får bleget hår visse steder - og gør de

Hvis man ikke bliver syg af aldrig at gøre rent, hvordan vil du så
forklare at en familie med tre børn havde følgende problemer, endda i et
af de programmer du omtaler:
1) De havde netop ½-års "jubilæum; der havde konstant været et medlem af
familien der var syge igennem et halvt år (gennem et sommerhalvår, endda).
2) Der var kolibakterier på deres spisebord og i deres opvaskemaskine
3) Alle tre børn havde udviklet astma og støvallergi
Omtalte familie gjorde aldrig rent.

Et tilfælde? Det tror jeg næpppe og da slet ikke kolibakterier på bord
og i opvasker. Og det er yderst sjældent at samtlige børn bliver
astmatikere i en familie, medmindre enten mor eller far har samme
sygdom. Og det var ikke tilfældet her.

Men det er måske bare programmet der er fuld af fup???

Jeg synes det er klamt at tænke på at du aldrig vasker dine hænder, jeg
håber ved gud aldrig du stikker dine fingre ned i noget bordsalt på
resturanter/på besøg hos andre (man fandt engang 21 slags urin i
bordsaltet på jensen's Bøfhus). Og jeg bliver næsten dårlig ved tanken
om at du liiige rækker brødet "mfgl" (med fingrene gennem luften). Og
ved tanken om at du kan finde på at lave mad uden at vaske fingre først
får jeg faktisk kvalme.

Futte har helt ret, det handler jo ikke om dig selv, men om de mennesker
du omgiver dig med! Jeg tror aldrig i mit liv jeg har hørt om større
egoisme end den du her fortæller om! AD!!!

Inger

Fra : as

Dato : 16-08-05 15:32

> [...]
> du omgiver dig med! Jeg tror aldrig i mit liv jeg har hørt om større
> egoisme end den du her fortæller om! AD!!!

Urin er urin, der findes ikke 21 forskellige slags! Desuden skal saltet nok
sørger for at alle bakterier dør. Og lidt urinstof er der aldrig nogen der
har taget skade af.

Fra : Inger

Dato : 16-08-05 16:59

as wrote:

> Urin er urin, der findes ikke 21 forskellige slags! Desuden skal saltet nok
> sørger for at alle bakterier dør. Og lidt urinstof er der aldrig nogen der
> har taget skade af.

Okay, formulerings fejl. Det var urin frat 21 forskellige personer!
Menter ellers den var rimelig åbenlys... Og ja, saltet dræber
bakterierne, men det kunne jo også være brød eller så meget andet en
person der ikke vasker hænder kommer til at røre ved og som skal i
munden på andre, ikke...
Og hvem der tager skade af hvad er jo nok temmeligt forskelligt! Som
Futte nævnte så er det jo ikke egne bakterier man bliver syg af, men
andres...

Men du er måske enig med Troels?

Fra : as

Dato : 16-08-05 18:20

"Inger" <no@emailToMe.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> nævnte så er det jo ikke egne bakterier man bliver syg af, men andres...

Det er sådan set ligegyldigt om jeg er enig med troels (men det er jeg for i
øvrigt BESTEMT ikke, synes også det er et latterligt indlæg der kun har til
formål at provokere og skabe diskussion om han er BW eller om han ikke er).
Men tilbage til urinen, jeg var selvfølgelig med på at du mente urin fra 21
forskellige mennesker, men min pointe er HVORDAN man har undersøgt det idet
urinstof jo er ens fra person til person.

Fra : Cat

Dato : 16-08-05 18:26

as skrev:
> [...]
> forskellige mennesker, men min pointe er HVORDAN man har undersøgt det idet
> urinstof jo er ens fra person til person.

dna?

Tine

Fra : Inger

Dato : 16-08-05 18:28

> dna?
>
> Tine

Ja, se det ved jeg så ikke... Det er noget jeg har læst , kan bare ikke
lgie huske hvor...

Hvad betyder BW?

Fra : as

Dato : 16-08-05 18:37

> Ja, se det ved jeg så ikke... Det er noget jeg har læst , kan bare ikke
> lgie huske hvor...
>
> Hvad betyder BW?

BW er en fremmedhadende glistrupelskende stodder der har skrevet en del
ligegyldige ting om sin afføring og urin her.
Anyway, Cat foreslår en DNA test, men igen så er der jo ikke forskel på DNA
fra urin og DNA fra ens hudceller på fingrene - så en DNA test vil ikke sige
noget om om personen har vasket fingre, endvidere er det en meget dyr og
svær opgave at DNA teste en skål salt for 21 forskellige genotyper. Så kunne
man lave en mRNA test, men mRNA overlever ikke så længe uden for kroppen at
man kan lave en sådan test. Så konklusionen er vist at det simpelthen ikke
passer.

Fra : Inger

Dato : 16-08-05 19:28

as wrote:
snip

> [...]
snip
Så konklusionen er vist at det simpelthen ikke
> passer.

Ja, det kan selvfølgelig godt være en "vandrehistorie", det skal jeg
ikke kunne afvise.
Men de andre argumenter for at vaske fingre i forbindelse med madvarer
mener jeg stadig holder vand (!). Jeg tænker her på at række brød og
generelt lave mad... AD...

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 16-08-05 21:04

as skrev:

> Urin er urin, der findes ikke 21 forskellige slags! Desuden skal
> saltet nok sørger for at alle bakterier dør.

Der bør vel ikke være bakterier i urin med mindre man har en urinvejs-
infektion.

»Selv om tanken sgu' egentlig er ret fascinerende...« (Anne Linnet)

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : as

Dato : 16-08-05 21:19

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> skrev i en meddelelse

> Der bør vel ikke være bakterier i urin med mindre man har en urinvejs-
> infektion.

Nej det er helt rigtigt. Men hvis man fx er en mand så holder man som regel
dilleren med hånden når man urinerer og den er jo bestemt ikke steril. Men
så længe bakterierne ikke er patogene/sygdomsfremkaldende så kan det vel
være ligegyldigt om bakterien stammer fra din diller, din næse eller dit
øre! Problemet med toiletter er at folk jo også har afføring her, og i denne
er der risiko for patogene baktierer, hvis man så ikke sørger for at vaske
hænder så vil bakterierne sidde på dørhåndtag mm.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 16-08-05 21:26

as skrev:

> Nej det er helt rigtigt. Men [...]

Helt enig - mit retoriske spørgsmål skulle osse kun underbygge at
der er tale om en vandrehistorie (jeg har hørt den for mange år
siden med en anden restuarationskæde end Jensens Bøfhus).

Mvh,

Fra : Troels Henriksen

Dato : 15-08-05 18:36

Futte wrote:
> Og hvor ved du fra "alle kvinder" får bleget hår visse steder - og gør de
> det, er det nok ikke p.g.a. Hygiejne!!!

Jeg har ikke nævnt noget om HÅR.

Min kilde er dk.snak.seksualitet hvor Mark Thomas Gazel i
<news://90d6$42f295ed$3e3d8e23$362@news.arrownet.dk> skrev:

>Der er snart ikke noget tilbage at fikse, hvis man får bleget de mørke
>pigment omkring anus og skåret det overflødige af de ydre skamlæber.

og hvor SmaRTrxxv senere tilføjede at det i fagjargon kaldes
"bleeching".

Fra : Troels Henriksen

Dato : 16-08-05 21:54

as wrote:
> Nej det er helt rigtigt. Men hvis man fx er en mand så holder man som regel
> dilleren med hånden når man urinerer [...]

Det har jeg OGSÅ fundet en løsning på. Jeg citerer fra en anden post
i dk.videnskab.

Jeg har investeret i et krus, der kan indeholde 1 l, og er begyndt at
drikke meget VAND. Det betyder at jeg SKAL en hel del på toilettet. I
stedet for at lade vandet i toiletkummen er jeg begyndt at bruge
håndvasken.

Det har følgende klare PRAKTISKE fordele:
1) håndvasken passer lige i højden (hvis man er på min højde).
Jeg kan endda lade penis HVILE på kanten mens andre toiletgøremål
foretages (barbering eller kamfrisering).

2) afstand mellem penis og vask (hvis penis hviler på kant lig 0) gør
at strint og sprøjt minimeres.
Jeg har kun én gang oplevet MINIMALT sprøjt, men det var pga. penis'
tilstand og IKKE no malt.

3) man behøver ikke at sætte sig ned på toillettet (BESVÆRLIGT!
kraftanstrængelse!) - dette gælder kun hvis tisse!

4) VANDBESPARENDE! I stedet for DYR udskyldning af toilet kan vasken
blot skylles over med vand fra hanen endda
helt UNDLADES hvis man drikker meget vand! (Om sommeren urinerer jeg
ofte i haven af samme grund. Det er dejligt
og fornyende. "Tænk hvis man blev opdaget". Livsglæde og ny energi!)

Alle 4 punkter har klare samfundsmæssige fordele (de 3 første
specielt ved beruselse).

Nutidens afløb kan klare meget. Kun én gang har jeg været ude for
alvorlig tilstoppelse (akut opkast indeholdende bl.a. kartofler). Dette
kunne klares HELT uden mekanisk indgreb. Kun afløbsrens (BILLIG i
supermarkeder < 14 kr).
og KOGENDE vand var nødvendigt.
Derfor INGEN problem eller kalden på vicevært (vvs-mand).

Urin er et affaldsprodukt, men STOR forskel på f.eks. morgenurin og
efter nedsvælgning af 2 l vand. I sidste tilfælde er det næsten et
klart fluidum og stort set uden bismag (læs: UFARLIGT).

Folk med sexsuelle "pervationer", som det i folkemunde kaldes pga.
snerpethed, religion og modarbejdning af sexsuel frigørelse pga.
GODHEDSINDUSTRIEN (mohammeddaner import), kender alt til dette
fænomen.

Tis-og-bæ-sex kan gøre underværker ved et stagneret ægteskab (SEX =
vigtig ægteskabskriterium).
Urin kan roligt inddrages uden at frygte infektioner specielt hvis man
er godt læsket.

Oplæg til debat!

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 16-08-05 10:44

For det første kan jeg ikke se, hvad dette indlæg laver i denne gruppe, men
Ooooookay....

Troels Henriksen" skrev i en meddelelse ...
> [...]
>den karakteristiske ammoniak-lugt, som ført bliver dannet senere og
>stort set ingen bismag i de BEGRÆNSEDE mængder.

Det vil sige du antager, at du (alle) er fuldstændig velfungerende i
blæreregionen og ikke er gravid. Hvis dette er opfyldt, har du fuldstændig
ret. Hvis IKKE, er/kan der være bakterier i urinen.

Men EOD i denne gruppe...

-- HEJ

.................I øvrigt mener jeg, at dk.spil.computer bør
nedlægges!!.........

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-05 01:43

"Henrik 'Egern' Jensen" <cj_egern@stofanet.dk> wrote in message

> Det vil sige du antager, at du (alle) er fuldstændig velfungerende i
> blæreregionen og ikke er gravid. Hvis dette er opfyldt, har du fuldstændig
> ret. Hvis IKKE, er/kan der være bakterier i urinen.

Urin i blæren er normalt helt steril, men fra urinrøret optages nogle få
bakterier (og svampe), idet vandladning sker, og de formerer sig hurtigt og
bidrager til at urinstof spaltes så ildelugtende ammoniak og feromon
blandinger opstår.

Det afgørende, som giver grund til at tage afslappet på urin og hygeijne,
er, at bakterier i urin aldrig skaber sygdom hos noget menneske. Betændelser
i fx blæren kommer indefra - ikke fra andres pis.(placeres en steril
glaskugle i blæren, opstår infektion, fordi der er en overflade hvor de
naturligt tilstedeværende, få bakterier kan blive mange.)

Mine forslag om at have glas med skruelåg på natbordet og ikke gå på
toilettet om natten, men besørge i sengen, uden at det mindste ekskrement
kommer på afveje eller skaber lugt i soveværelset, blev rost af den overlæge
der svarede på min artikel i Ugeskrift for Læger - men han foretrak
kirurgiske og medicinske løsninger , når urininkontinensproblemer hos fx
ældre.(Han ser mere på jobskabelse for kolleger end på folks sundhed)

Eneste hygiejne, der drastisk har forbedret sundheden var kloakering, så
smittefarlig lort og drikkevand holdes adskilt - skrev New Scientist i 1981,
og det er vist sandt. Sygehuse er så sygdomsskabende, fordi folk påvirker
hinanden negativt med dårlig ´psykologi og smittekim - måske problemerne
ville forværres, hvis fx operationsstuer ikke var omhyggeligt
desinficerede, men det er ikke sikkert - i stenalderen udførtes fremragende
hjerneoperationer, der heledes og medicinmandens patienter levede længe
bagefter..

Husmødres mani med rengøring er om beskæftigelsesterapi og ret til at
dominere og påbyde andre samme besvær. Smagssans forebygger madinfektion,
hvis man er i vane med at tage afslappet på renlighed i køkkenet, og lærte
sig at kassere hvad var fordærvet, som før køleskabets indførsel. At kassere
fordi sidste salgsdato er overskredet, er oftest pjat, hvis ikke maden
lugter råddent..

Der er vigtig sundhedspolitik i forståelse af disse forlængst fastslåede
kendsgerninger - Seruminstituttet har længe propaganderet at vækst i allergi
skyldes at vi nedsætter vort immunforsvar ved hysterisk hyper-renlighed

Skrækpropaganda om at smitte alene kan skyldes fluer der sætter sig på lort
og så på mad, eller håndtryk mellem rask og syg, er SKRIVEBORDSTEORI, og
sikker viden er der ikke tale om - selvtillid der gør modtagelig for
allestedsnærværende patologiske smittekim er vigtigere end den virus eller
bakterie, der er "dråben der får bægeret til at flyde over".
Husk at der døde ikke flere i kolera-epidemiårene end i kalenderårene før og
efter - der var blot mode i at dø af kolera i visse år, og ophobning af
tabere og arbejdsløse drukkenbolde i storbyerne skabte mode. Vaccinations
såkaldte succes skyldes især at konger og læger påbød det netop når
sygdommen var i naturlig aftagen.

Fra : ThomasB

Dato : 23-08-05 12:40

> "Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vasker aldrig hænder efter toiletbesøg med mindre SÆRLIGE
> tilfælde kræver det! (mere herom senere).

Jeg er ret sikker på at de fleste herinde er hamrende ligeglade med om du
vasker fingre eller ej.

> Hygiejnehysteri er på MODE og tv-programer med før/efter-billeder af
> svinske hjem er seer-sukces.

Hygiejnehysteri? Hvor ser du hygiejnehysteri?

At nogle melder sig til et tvprogram, fordi de gerne vil have ryddet op,
forstår jeg da godt - det er der ingen hysteri i.
Folk ser programmerne, fordi de gerne vil have nogle fifs til, hvordan de
selv kan gøre rent, så hjemmet ser pænest muligt ud - ren mode. Det er
moderne at rydde op.

Nu er det jo sådan, at jo mere man gør ud af sig selv, jo mere viser man at
man har overskud = bedre partner = bedre gener = bedre afkom = bedre
videreførelse af sine gener.

Går man imod denne strøm af mode (som du nu kalder hysteri), så får man en
partner med dårligere gener, fordi udvalget af potentielle partnere er
mindre.

Det er udviklingslære på begynderniveau. Er det det du taler imod?

> [...]
> holderen til næste gang, at fedt var på bedding. Ikke på grund af
> skødesløshed, men fordi han ikke LED under nutidens overdrevne ønske

Eller også var det fordi han ikke havde opvaskemaskine.

> (kvinder får bleget området
> omkring anus).

Men skulle du vælge mellem to kvinder, den ene med lortebrun hud omkring
anus, og en med fin hus med samme farve som ballerne, hvem ville du så
vælge? Jeg valgte gerne hende med den fine blege hud. Og det gør jeg fordi
hun for det første viser at hun har overskud, både økonomisk og mentalt ved
at have penge og mod til at få foretaget indgrebet, og så fordi jeg ikke
bryder mig om at blive mindet om at det normalt er der at lort kommer ud.
Ja, jeg er snobbet og det er et bevidst valg. Med min snobbethed, viser jeg
at jeg har overskud til at være kræsen = bedre partner = bedre gener til
mine efterkommere.

> Rengøringsvandig er en tvangsneurose og BØR behandles!

Rengøringsvanvid, se det er meget interessant.
Når man har rengøringsvanvid, så har man faktisk lyst til at beskæftige sig
med snavset - ellers havde man ansat en til at gøre rent. Hvis jeg ikke
kunne lide får, så blev jeg nok ikke fåreklipper.

Det kan igen sammenlignes med de mennesker, der går ind for at sex med dyr
skal være forbudt. De bruger en masse tid på at få det ulovliggjort. Men i
virkeligheden tænder de på det, men har et unaturligt forhold til deres
seksualitet - ihvertfald i forhold til dyr.

Folk der ikke tænder dyresex, lader andre gøre hvad de vil - de begynder
ikke at lave klubber og underskriftsindsamlinger mod dyresex.

> [...]
> den karakteristiske ammoniak-lugt, som ført bliver dannet senere og
> stort set ingen bismag i de BEGRÆNSEDE mængder.

Det er vist ikke helt korrekt at urin er sterilt, men lad det nu ikke skille
os.

Urin smager efter min mening ikke godt, faktisk vil jeg gå så langt at sige
at urin smager underligt.

At du ikke vasker fingre når du har tisset på dem, er ligegyldigt. Det
betyder ikke en pind, og alle har nok prøvet at få urin på sig - især hvis
man har børn.

Men igen så viser det, at man har overskud når man har rene fingre. Det
betyder igen at man får en bedre partner = bedre gener til efterkommere =
sikret sine egne gener.

> [...]
> SPARE vand og UNDGÅR udtørring af hænder ved brug af sæbe! hvis jeg
> har skidt og formået at tørre mig uden at få afføring på mine

Åh, jeg synes det er så rart at vaske hænder. Så forsvinder dagens
nullermænd som kan sidde og bliver irriterende klisterede mellem fingrene -
lidt ligesom følelsen af at blive klippet, det letter at få håret væk.

Det er der intet snobberi/hysteri i.

MEN, hvis du kigger på dyreriget så vil du se at stort set alle dyr holder
sig rene - og ved du hvorfor?
Det er fordi dem der ikke holdt sig rene, ikke har overlevet fordi det
åbenbart er en bagdel at være snavset - survival of the fittest.

Så hver gang du, måske for at provokere dig selv og dine, ikke vasker
hænder, så tænk på at det er en evolutionær fordel at være ren.

> Jeg har ALDRIG fået ondt i maven eller blevet syg af colibakterier!

Nej, men det er jo fint at du tør løbe en evolutionær risiko - naturen
vinder i sidste ende - ALTID.

> Følgende citat er VRØVL!
>
> "Keep your own house and its surroundings pure and clean. This hygiene
> will keep you healthy and benefit your worldly life."
> Sri Sathya Sai Baba

Nej, helt vrøvl er det nu ikke - især hvis du har evolutionen i baghovedet.
Men for meget rent kan også være en bagdel, når vi taler om allergi mv.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-05 15:28

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> [...]
> ud. Ja, jeg er snobbet og det er et bevidst valg. Med min snobbethed,
> viser jeg at jeg har overskud til at være kræsen = bedre partner = bedre

Selvfølgelig uddør de klaner, der er så uintelligente at de tror på
DNA-fordel ved at blege hud, hvor det sjældent ses
Hvis jeg under forspil så en så skør kvindes selvmutilation omkring
røvhullet, ville jeg droppe enhver ide om at få børn med hende - hun vil nok
opdrage børnene på en forskruet og snobbet måde.

> [...]
> sig med snavset - ellers havde man ansat en til at gøre rent. Hvis jeg
> ikke kunne lide får, så blev jeg nok ikke fåreklipper.

Hvis vi skulle OG KUNNE behandle alle hobbyer, så gik Silvan fallit
Tvang er særlig dumt, når ingen behandling virker

> Men igen så viser det, at man har overskud når man har rene fingre. Det
> betyder igen at man får en bedre partner = bedre gener til efterkommere =
> sikret sine egne gener.

Bland ikke gener ind i hvad er smagssag

> [...]
> Det er fordi dem der ikke holdt sig rene, ikke har overlevet fordi det
> åbenbart er en bagdel at være snavset - survival of the fittest.

Hvis parasitter i pelsen aldrig renses væk, kan småproblemer opstå, men i
hovedsagen er min kones kattes soignering en overspringsbevægelse, for at få
tiden til at gå, og aber der piller pels på hinanden, signalerer status -
helt som vi gør med kun at bolle med dem der er på samme rang-trin som os,
eller over.

Man lever ikke længere af mange orgasmer eller parasitfrihed - men individer
med høj status har den opreklamerede erotik og renhed.
Bland ikke årsag og virkning sammen - selvtillid er årsag til rigdom, og så
har man råd til latterlig blegning. Det betyder ikke at blegning giver
selvtillid.

Fra : Paul

Dato : 23-08-05 16:47

> helt som vi gør med kun at bolle med dem der er på samme rang-trin som os,
> eller over.

Øh, "vi"?
Tal for dig selv.

Desuden, så er der en indbygget modsigelse i ovenstående. Når "vi kun boller
med dem der er på samme rang-trin som os, eller over", så må konsekvensen
være, at nogle også boller med dem på rang-trinet under dem, ellers giver
dit udsagn ikke mening.

m.v.h.

Paul

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-05 17:17

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.dk> wrote in message

> [...]
> boller med dem der er på samme rang-trin som os, eller over", så må
> konsekvensen være, at nogle også boller med dem på rang-trinet under dem,

Næsten alle jeg kender og iagttager søger en partner som de kan se op til og
som har høj værdi på kødmarkedet (og åndsmarkedet).
Vi bedrager os selv meget i kærlighed, og selvfølgelig er der derfor ingen
selvmodsigelse i min forenkling
Vi har fornemmelse at vi vælger bollepartner, der er på niveau eller over -
men du har ret i at hvis der var objektive kriterier kunne det første ikke
lade sig gøre, gennemsnitligt og globalt set.

"Min kone er den rette for mig, og jeg ønsker slet ikke en med højere status
udfra pøblens smag" vil mange sige til sig selv og andre, men både hos dyr
og mennesker er der en "vilje til magt" der omfatter søgen opad i
rangsystemerne - og når aber soignerer pels på hinanden er det målt, at der
produceres særlig mange endomorfhiler(lykkehormoner) i hjernen, når en abe
har haft held at være nær&påskønnet hos en vinder. Mennesker har sans for
nuancer, og måske vi alle kunne pr computerdating finde den rette og ingen
ville ønske sig en smukkere, klogere, mere charmerende. Men vi er sgu dyr -
i mangt og meget - og jeg taler ikke kun for mig selv.

Selbedrag er en stærk kraft.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-08-05 22:09

> [...]
> ønske sig en smukkere, klogere, mere charmerende. Men vi er sgu dyr -
> i mangt og meget - og jeg taler ikke kun for mig selv.

Hehe. Du har sgu' ret, Bo Warming. Problemet er, at "reality bites"...

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-08-05 16:35

> Hehe. Du har sgu' ret, Bo Warming. Problemet er, at "reality bites"...

Vi er altså (igen og igen) 100% enige

Ta lige og ring 35861000 - man ved sku aldrig om folk er humoristiske eller
hva

Se "The Educators" i GRand - fremragnede tysk film og relevent vedr dette
væsentlige. Jeg anmelder i dk.kultur.film fordi netbetjente som dig ofte har
ondt i røven af hvad er en promille offtopic

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-08-05 20:45

> Ta lige og ring 35861000 - man ved sku aldrig om folk er humoristiske
> eller hva

Nædu, du må tro mig på mine ord. Når jeg skriver, du har ret, så mener jeg
det.

> Se "The Educators" i GRand - fremragnede tysk film og relevent vedr
> dette væsentlige.

Det vil jeg seriøst overveje.

> Jeg anmelder i dk.kultur.film fordi netbetjente som
> dig ofte har ondt i røven af hvad er en promille offtopic

Siden hvornår, er jeg blevet "netbetjent"?

Jeg bliver bare lidt generet af, at din opfattelse af on/off-topic sjældent
harmonerer med resten af usenets skribenter (herunder min). I stedet for at
holde på din ret, som du ser den, kan du jo - bare engang i mellem -
overveje, om mon ikke der er noget om snakken, når nu så mange bliver
generet af dine angivelige fejlpostninger? Måske du endda kan opnå, at flere
gider læse dine indlæg, hvis du til gengæld gider lytte lidt til de
reaktioner, du modtager, og ligefrem tage dem til efterretning?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/23/05)

Fra : Lars Jensen

Dato : 15-08-05 14:21

Troels Henriksen wrote:
> Jeg vasker aldrig hænder efter toiletbesøg med mindre SÆRLIGE
> tilfælde kræver det!

> Oplæg til debat!

Her er din debat: Er det dig Bo?

Lars B

Fra : who cares

Dato : 15-08-05 14:31

Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-05 06:14

"who cares" <trine@pixiemachine.com> wrote in message

> "Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har ALDRIG fået ondt i maven eller blevet syg af colibakterier!

I princippet kan de, men det er aldrig dokumenteret at småsvineri med E.Coli
har påført nogen sygdom

Infektionssygdomme får man når organismen hader sig selv, og ønsker sygdom.
Smittekim findes overalt, og er blot dråben der får bægeret til at flyde
over.

E.Coli er en INDIKATOR-BAKTERE vedr at der er lort i badevand - men selvom
den ikke er fra din egen tarm og dermed bevisligt totalufarlig, så kræver
det helt specielle forhold for at den optræder ved sygdom.

Kineserkok der havde samme type salmonella på fingrene som hans
restaurantgæster med diarre, fik hård dom, men var måske uskyldig.
Lægers mikrobehysteri opreklameres med justitsmord til følge.
Lægerne er bekendt urimeligheden, men kvinder der vil have bevis på at deres
renlighedsfanatisme ikke er sindsyg, er de onde magthavere der tvinger læger
til at vidne falsk i retten.

Fra : tina hedeman

Dato : 15-08-05 14:49

Hej

Ja nu bliver der nok debat, jeg hader de programmer med rent hjem osv.
Hvis jeg boede sådan ville jeg ALDRIG melde mig til det program. Men nogle
mennesker elsker at udstille sig selv. Vi bliver mere og mere amerikanske.
Jeg står med mine hænder i vand næsten hele dagen og vasker dem tit. Men
bruger også meget fugtighedscreme.
Men jeg mener bare at bakterier ikke er skadelige i små omfang, dem som er
fanatisk får nok også tit allergier hvis de bor for rent.

hilsen tina

Fra : ThomasB

Dato : 15-08-05 15:06

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> skrev i en meddelelse

Tror du ikke snart, du skulle se at komme på bedding?

Fra : GB

Dato : 15-08-05 15:07

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> skrev i meddelelsen

> Oplæg til debat!

*PLONK*

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Troels Henriksen

Dato : 15-08-05 16:18

ThomasB wrote:
> Tror du ikke snart, du skulle se at komme på bedding?

Din kommentar er IKKE RELEVANT og må derfor betegners som off-topic,
hvilket er dårlig netikette.

Hvis du er i tvivl om gruppens fundats, kan du læse den her:
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.videnskab

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Troels Henriksen

Dato : 15-08-05 16:30

GB wrote:
> *PLONK*

PLONK er ifølge http://www.catb.org/~esr/jargon/html/P/plonk.html et
onomatopoietikon for lyden af en person der rammer bunden af en
såkaldt KILL fil og personer, der ikke er i stand til at debatere
SAGLIGT og i stedet går efter MANDEN, synes det er SEJT at benytte den
slags cyberslang.

Den slags kommentarer er IKKE RELEVANTE i diskussionen og STØJER
unødvendigt. Det er risikofrit at *PLONK*'e folk, for ingen ved om du
alligevel læser med.

Hvis du ikke har noget fornuftigt at tilføje DEBATTEN, bør du tie.

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Troels Henriksen

Dato : 15-08-05 16:11

Lars Jensen wrote:
> Her er din debat: Er det dig Bo?

Nej

FUT: dk.snak.off-topic

Fra : Lars Christensen

Dato : 15-08-05 16:37

Troels Henriksen skrev:

>Jeg vasker aldrig hænder

Bo Warming er det dig?

--
Lars

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 15-08-05 16:21

On 15 Aug 2005 05:47:43 -0700, "Troels Henriksen"
klip
> [...]
>SPARE vand og UNDGÅR udtørring af hænder ved brug af sæbe! Hvis jeg
>har skidt og formået at tørre mig uden at få afføring på mine

Her kok eller pølsemand, kunne vi så ikke få adressen på din
arbejdsplads
mvh Ebbe

Fra : jane

Dato : 15-08-05 17:03

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> wrote in

> Rengøringsvandig er en tvangsneurose og BØR behandles!

Jeg mener nu at det er dig som BØR behandles, almindelig
hygiejne/rengøring har ikke noget med vandvid at gøre.

Desvære er der nok mange med din holdning.
--
Venlig hilsen
Jane

Fra : [DK6400] Brian Houga~

Dato : 15-08-05 17:14

Troels Henriksen skrev:

> Jeg vasker aldrig hænder efter toiletbesøg med mindre SÆRLIGE
> tilfælde kræver det! (mere herom senere).

Jo tak.

> Hygiejnehysteri er på MODE og tv-programer med før/efter-billeder af
> svinske hjem er seer-sukces.

Det er også temmelig tiltrængt sine steder.

> om at alt skal være RENT og perfekt (kvinder får bleget området
> omkring anus).

Tjoeh. Dem om det. De får alligevel børn med brune rumpehuller.

> Rengøringsvandig er en tvangsneurose og BØR behandles!

Rengøringsvanvid eller ?
Tilbydes der ikke behandlinger for tvangsneuroser i forvejen ?
At behandle psykiske lidelser er sandsynligvis ret delikate sager.
Sjovt nok tror jeg ikke på, at man skal tvinge tvangsneurotikere på
behandlingsbordet.

> [...]
> den karakteristiske ammoniak-lugt, som ført bliver dannet senere og
> stort set ingen bismag i de BEGRÆNSEDE mængder.

Den er efter bedste evne kun delvist korrekt.

Eftersom man diagnosticerer en blærebetændelse som værende urin
indeholdende et kimtal på over 150.000 pr. ml....må der nødvendigvis
rende et vist antal halvinficerede blærer rundt i Dannevang.

Lugten er afhængig af indhold.
Efter en lang nat, kaffe, cornflakes osv...tror jeg næppe mange vil
karakterisere det som værende decideret lugtfrit.

Dernæst opstår en eventuel efterfølgende lugt af den mæsken i sig,
som hudens bakterier tager sig af, når du har fået dit lækre tis på
fingrene.
Disses affaldsprodukter, samt formeren er nydelige sager.

> [...]
> SPARE vand og UNDGÅR udtørring af hænder ved brug af sæbe! Hvis jeg
> har skidt og formået at tørre mig uden at få afføring på mine

Det ligner en tvangsneurose det der.
Jeg er glad for, ikke at skulle trykke dig ved næven hver dag eller
spise hos dig og konen.
"Velkommen til Restaurant Lokum"

> Jeg har ALDRIG fået ondt i maven eller blevet syg af colibakterier!

Nøh, men du har sikkert ikke fået nok i dig, skal du se min dreng.
Tag en god mundfuld og lad os høres ved om 14 dage.
Fækaliebakterier er en oplevelse for livet.

> Følgende citat er VRØVL!
>
> "Keep your own house and its surroundings pure and clean. This hygiene
> will keep you healthy and benefit your worldly life."
> Sri Sathya Sai Baba

Citatet er okay og er medhælpende til at undgå pest og kolera i
tætbefolkede områder.
Derfor synes jeg du bevæger dig over i en forkert grøft med dit
indlæg.

Meget vel.
Man kan faktisk udvikle mange lidelser af rengørinsvanvid.
Måske er overdreven renlighed årsagen til flere allergier.

Den gode linie, om et halvt kilo skidt om året er slet ikke så ringe
endda.
Men man kan også i sin iver blive for skødesløs.

Den gyldne middelvej er relativ bred.

TV-udsendelserne er sine steder en udstrakt hånd.
Der sidder en del mennesker, begravet i eget lort.
Det er hverken kønt at kigge på eller befordrende for disses trivsel.

Brian Hougaard Baldersbæk

Fra : who cares

Dato : 15-08-05 17:36

Fra : -= JF =- priv

Dato : 15-08-05 17:42

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vasker aldrig hænder efter toiletbesøg med mindre SÆRLIGE
> tilfælde kræver det!

Allerede her sprang jeg fra... Skimmede de næste par linier, og tænkte -
MØGSVIN!!
Arme den stakkel der giver dig hånd, efter at du har været ude og skide. Fy
for sorte satan!

Er jeg i øvrigt den eneste der tænkte BW, eller BW-copycat?

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 15-08-05 18:02

klip
> [...]
>SPARE vand og UNDGÅR udtørring af hænder ved brug af sæbe! Hvis jeg
>har skidt og formået at tørre mig uden at få afføring på mine
Hvis du er kok eller pølsemand, kunne vi så ikke få adressen på
din arbejdsplads (af hensyn til pladsbestilling - eller fravalg
af stedet)
mvh Ebbe

Fra : Troels Henriksen

Dato : 15-08-05 19:01

Fra : Malte Runz

Dato : 15-08-05 19:43

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> wrote in message

> Jeg vasker aldrig hænder efter toiletbesøg med mindre SÆRLIGE
> tilfælde kræver det! (mere herom senere).

(snip FUT: dk.videnskab.psykologi)

> Oplæg til debat!

Jeg føler mig mest af alt fristet til at gå efter manden. Altså som fænomen.
Den lugter (!) lidt af ekshibitionisme, ikke sandt. "Jeg vil gerne fortælle
vildt fremmede (i et lidt for beskrivende sprog) om min urin og mine
fækalier". Tjah, nogen mennesker er sexuelt tiltrukket af fx baloner!
Men det er, som sagt, sagen irrelevant.

--
Malte Runz

Fra : Palle Jensen

Dato : 15-08-05 19:51

On 15 aug 2005, Troels Henriksen wrote in dk.medier.tv:

> [...]
> Hvis jeg har skidt og formået at tørre mig uden at få afføring
> på mine hænder, vasker jeg dem heller ikke.

Warming alert!!

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Per Madsen

Dato : 15-08-05 21:24

Troels Henriksen <troelshenriksen@mailinator.com> wrote:

> Jeg vasker aldrig hænder efter toiletbesøg ....

Fint og tillykke med det...

http://scottwax.com/rice/ratedr/attention%20whore3.jpg

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : GB

Dato : 16-08-05 10:33

http://www.tubgirl.com

--
GB

Fra : T

Dato : 15-08-05 23:33

[...]

Det lyder godt nok ulækkert

Har du en kpne/kærste???

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-08-05 07:28

Troels Henriksen wrote:
> Hvis jeg
> har skidt og formået at tørre mig uden at få afføring på mine
> hænder, vasker jeg dem heller ikke.

Nu er det ikke for at ville lyde overlegen eller noget... men rent
personligt tager jeg det altså ikke som en personlig success at jeg har
_formået_ at gå på toilettet uden at smøre hænderne ind i lort.
Et eller andet sted er jeg måske blevet lidt arrogant i den henseende og
nærmest går ud fra det vil lykkes, allerede inden jeg sætter mig.

Men sådan er vi jo så forskellige

Fra : Non-Desperado

Dato : 16-08-05 11:13

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> skrev:

[en masse crap fra en spammer uden et liv]
>Oplæg til debat!

Hvad har dette med tv at gøre ?
Fordi at du nævner ordet tv et par gange gør det ikke automatisk
On Topic...

Vi skal også se dine indlæg om pis og lort i d.s.s. ....så
hvorfor her ?

Er din psykiater rejst på ferie ?

Tv .....så nu er jeg også On Topic...

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 16-08-05 22:27

> [...]
>Jeg vasker aldrig hænder efter
>toiletbesøg med mindre SÆRLIGE
>tilfælde kræver det! (mere herom senere).

Plejer du ikke at hedde Bo Warming?

Fra : Gainsbourg

Dato : 17-08-05 03:18

[snip] den vanlige smøre.

Jeg forstår ikke hvorfor du nu skal til at hedde "Troels Henriksen". Hvis du
skifter navn nu, har dit årelange arbejde med at indarbejde "Bo
Warming-konceptet" jo været spildt. - Og hvis du endelig skal forny dit
koncept, var det så ikke bedre med "BW-Ultra", "Warming X-tra" eller helt at
droppe navnet og nøjes med et smart symbol i stil med:

----==== ¤ ====----
- "Spammeren der tidligere kaldte sig Bo Warming"

- måske endda fulgt op af et reklamefremstød, med en gratis A3 plakat af
Mogens Camre og en urinprøve?

- For en mand der beskæftiger sig så meget med lort, ved du altså
forbløffende lidt om markedsføring...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : HH

Dato : 17-08-05 10:10

[...]
_____________________________________

Jo, det ER Bo Warming.Samme IP.
LOL for en tissetosse :)

Fra : Per Madsen

Dato : 17-08-05 17:14

HH <stenvej@gmail.com> wrote:

> Jo, det ER Bo Warming.Samme IP.
> LOL for en tissetosse :)

Hvor kan man se den?...kan du ikke poste den evt....jeg har brug for
den.

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : HH

Dato : 18-08-05 10:13

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kan man se den?...kan du ikke poste den evt....jeg har brug for
> den.
>

> --
> Mhv. Per Madsen
> Blog: http://www.madsenblog.dk
> ...music, news, mac etc. etc.

Åben mail du vil undersøge. Derefter Filer /egenskaber / detaljer /
meddelelseskilde.

Fra : HH

Dato : 18-08-05 10:14

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kan man se den?...kan du ikke poste den evt....jeg har brug for
> [...]

Han bruger også den her IP : 193.88.15.205

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-08-05 22:37

HH wrote:

> Han bruger også den her IP : 193.88.15.205

Det er tilsyneladende en af TDC's news servere. Hvad har du egentligt
gang i?

--
PeKaJe

<james> but, then I used an Atari, I was more likely to win the lottery in
ten countries simultaneously than get accelerated X

Fra : HH

Dato : 18-08-05 10:11

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kan man se den?...kan du ikke poste den evt....jeg har brug for
> [...]

Åben mail du vil undersøge. Derefter egenskaber / detaljer /
meddelelseskilde.

Fra : Gnomos

Dato : 17-08-05 18:14

Per Madsen wrote:

> Hvor kan man se den?...kan du ikke poste den evt....jeg har brug for
> den.

Den kan man se i hans indlæg. Han har bl.a. brugt den her ip:
217.157.173.103

Håber du kan bruge det til noget.

Fra : Per Madsen

Dato : 18-08-05 13:54

Gnomos <hejusenet@myTrashMail.com> wrote:

> Den kan man se i hans indlæg. Han har bl.a. brugt den her ip:
> 217.157.173.103
>
> Håber du kan bruge det til noget.

Supert....tak for det...og tak til HH også!!

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-08-05 17:53

Per Madsen wrote:

> Supert....tak for det...og tak til HH også!!

Øhm ... Du *er* vel klar over at det er din IP adresse deroppe, ikke?

--
PeKaJe

But alas, all you have is invective, and the logical equivalent of monkeys
flinging crap. -- Jim Richardson responding to DFS in COLA

Fra : Per Madsen

Dato : 19-08-05 09:43

Peter Jensen <usenet@pekajemaps.homeip.net> wrote:

> Øhm ... Du *er* vel klar over at det er din IP adresse deroppe, ikke?

Kiggede ikke nærmere på adressen, men noterede mig den bare på et stk.
papir...
--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-08-05 10:45

Per Madsen wrote:

> Kiggede ikke nærmere på adressen, men noterede mig den bare på et stk.
> papir...

Han håber nok at nogen melder abuse (eller gør noget endnu værre) uden
at tænke sig om. Gnomos, Katling, og BW-klonen poster forresten alle
igennem den samme proxy og den samme email adresse (hvilket betyder at
det må være samme person når Google groups bruges). List research
afslører ham som en gemen spammer (enten for sin egen side eller en han
ønsker trashet) der også fra tid til anden bruger kendte Usenet
skribenters navne. Har de børn dog ikke noget bedre at tage sig til?
For lidt lektier, det er problemet. Hvis han er over folkeskolealderen,
så har jeg næsten ondt af ham.

--
PeKaJe

printk(KERN_ERR "happy meal: Transceiver and a coke please.");
linux-2.6.6/drivers/net/sunhme.c

Fra : Per Madsen

Dato : 19-08-05 22:33

> [...]

> skribenters navne. Har de børn dog ikke noget bedre at tage sig til?
> For lidt lektier, det er problemet. Hvis han er over folkeskolealderen,

Well...folkeskole eller ej...han har slettet alt på min blog...har været
ind og slette databasen...ét års indlæg...alt. Min host kigger på sagen,
og så må vi jo se hvad der skal ske...

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Katling

Dato : 18-08-05 19:02

Per Madsen wrote:
> HH <stenvej@gmail.com> wrote:
> Hvor kan man se den?...kan du ikke poste den evt....jeg har brug for
> den.

Hej,

Jeg kan biddrage men den her ip, som jeg fandt i et af hans senere
indlæg.
80.164.35.172

Katling

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-08-05 22:31

Katling wrote:

> Hej,
>
> Jeg kan biddrage men den her ip, som jeg fandt i et af hans senere
> indlæg. 80.164.35.172

Haha, meget sjovt din nar. Det er min IP, har været det i årevis og vil
blive ved med at være det i et par uger endnu. Din IP er dog en del af
TOR, så du er nok den samme troll fra før. Lektien her er at man skal
ikke stole på noget postet igennem Google groups, for det kan være sendt
igennem en anonymiserende proxy. Det er dog blevet fuldstændigt klart
at du ikke er BW. Stilen i dette indlæg passer ikke.

--
PeKaJe

You never go anywhere without your soul.

Fra : Troels Henriksen

Dato : 22-08-05 13:27

Bo Warming wrote:
> Infektionssygdomme får man når organismen hader sig selv, og ønsker sygdom.
> Smittekim findes overalt, og er blot dråben der får bægeret til at flyde
> over.

Selvindbildte og psykomatiske lidelser er samfundsfjende. Gør syg! Det
generelle masse-hygiejnehysteri og tabuhæmmede mennesker kalder mig
pervers når jeg tisser i min håndvask eller i USKYLDIG (INGEN RISIKO)
leg lader urinstålen pege på min mave/ben under brusebad
(LIVSGLÆDE). Fordomsfrihed og IKKE-TABUFYLDT forhold til sin krop/urin
er INGEN skam.

Fra : Peter Weis

Dato : 22-08-05 17:37

Troels Henriksen wrote:
> ... tabuhæmmede mennesker kalder mig
> pervers når jeg tisser i min håndvask

Nu gør du dig vist mere interessant end der er opbakning til.

Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-05 18:22

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> wrote in message

> Nu gør du dig vist mere interessant end der er opbakning til.

Kun få er så sippede som usenet-debatører.

"Jeg er nysgerrig gul" hed svensk film ca 1968 hvor en enlig mand tissede i
håndvasken og dengang ansås det for provokerende.

Fra : Peter Weis

Dato : 22-08-05 20:33

Bo Warming wrote:

> Kun få er så sippede som usenet-debatører.

Ikke i de grupper jeg frekventerer. De kan højst blive lidt irriterede
over at skulle spilde tid på alenlange indlæg som ikke hører hjemme i de
grupper som ellers har deres interesse.

Der er s'gu da ingen her der har sammenlignet tisseriet med seksuel
afsporethed.

> "Jeg er nysgerrig gul" hed svensk film ca 1968 hvor en enlig mand
> tissede i håndvasken og dengang ansås det for provokerende.

Det har du da lov til at mene.
Morgentisseri har været vist i tegneserier for 20 år siden som komisk
indslag ("morgenstund har guld i mund" af belgiseren Gotlieb).

Peter