Abit NF7-S (L) - Bios problem / Hjælp / År~
Fra : C. Stensgaard

Dato : 14-08-05 17:27

Jeg har bios opgraderet dette board via Abit flashmenu utility via
internet - automatisk detektion af nyeste bios.

Dette gik galt og nu er pc død - den starter op, men kommer ikke til "post"
eller videre... Nu kan jeg se på Abit´s eget forum at der skal en ny bios
chip i boardet fordi den er blevet chippet forkert - eller hvis man kan låne
et tilsvarende board til at gen-opgradere den gamle chip via en fungerende
pc med Abit NF7-S board.

Er der nogen venlig sjæl i Århus området der vil og kan hjælpe ???

--
Venlig hilsen

Claus Stensgaard

// der er en bindestreg for meget i adressen !

Fra : C. Stensgaard

Dato : 14-08-05 17:28

Kontakt mig gerne på 50502616 hvis du har en pc med motherboard af denne
type