Reparation af Ekkolod LOWRANCE X75
Fra : haa

Dato : 14-08-05 15:18

Hej

Jeg har et LOWRANCE X75, hvor skærmen til tider går i "sort" ellers virker
det udmærket - Er der nogle som har oplevet en lignende fejl... Men
vigtigst, hvor kan man få den repareret?

Mvh. Henning

Fra : Thomas

Dato : 14-08-05 16:04

Jeg har selv samme lod. Den fejl du nævner har jeg ikke oplevet. Det er
hændt, at loddet er frosset eller har vist absurde tal. I det tilfælde skal
man nulstille alle indstillinger før det virker normalt igen. Hvis du har
købt det i Danmark, dvs. leveret via Fairpoint (48142414), kan du spørge dem
hvad det vil koste. Normalt repareres ekkolodder vist ikke, men udskiftes
til en specialpris.
Hilsen
Thomas