virksomhed sælges..
Fra : Niels Poulsen

Dato : 14-08-05 09:40

Stearinlys Virksomhed Sælges:

Pga. Sygdom sælger jeg min online og engros firma med vidresalg af
stearinlys. Jeg har drevet virksomheden i ca. 2 år med stor success i
Danmark og har der har kun været tilfredse kunder samt fritidssælger.

Virksomheden er lige til at overtage med det samme, så din indtjening kan
begynde med det samme.. Der er ikk nogle grund til at have erfaring indefor
denne branche. Du kan nemt klare arbejdstiden med nogle par timer om ugen,
som jeg har gjort..

Pris: 20.000kr - incl. Virksomheden, website, onlinesalg samt varelager.

For mere informationer, bedes de kontakte mig på: hanna@adslhome.dk

Jeg ønsker kun kontakt fra personer der er seriøs i en god og hurtig handle.

Med venlig Hilsen

Niels.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 14-08-05 12:03

Niels Poulsen wrote:
> [...]
> stearinlys. Jeg har drevet virksomheden i ca. 2 år med stor success i
> Danmark og har der har kun været tilfredse kunder samt fritidssælger.

Du kan få 50 øre og ikke en skid ellers.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Per Krabbe

Dato : 14-08-05 12:26

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Du kan få..........

Læg lige et andet niveau for dagen.

Din baggrund og nuværende situation - mener jeg ikke berettiger til at du
laver et sådant indlæg.

mvh
per

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 14-08-05 20:09

Per Krabbe wrote:
> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Læg lige et andet niveau for dagen.

Jeg har læst masser af andre indlæg.

> Din baggrund og nuværende situation - mener jeg ikke berettiger til at du
> laver et sådant indlæg.

Sikke en gang ævl.

> mvh
> per

Har man hørt mage...

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 15-08-05 06:53

Per Krabbe wrote:
> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Læg lige et andet niveau for dagen.
>
> Din baggrund og nuværende situation - mener jeg ikke berettiger til at du
> laver et sådant indlæg.

Bare lige for underholdningens skyld, nu vi er ved det: Hvad skal der
forstås med ordene: "Din baggrund og nuværende situation"?

> mvh
> per

ROTFLOL... Jeg bliver sgu' lige overrasket hver gang nogen åbenbart
fuldstændigt seriøst (?) prøver at gøre sig selv til "ejer" af en
nyhedsgruppe

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 14-08-05 12:10

"Niels Poulsen" <hanna@adslhome.dk> wrote in message

> Jeg ønsker kun kontakt fra personer der er seriøs i en god og hurtig
> handle.

Vi ønsker kun indlæg, der er "on-topic":
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.erhverv

hilsen
Uffe Kousgaard

Fra : John Vedsegaard

Dato : 21-08-05 19:06

"Niels Poulsen" <hanna@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ugen,
> som jeg har gjort..
>

> Pris: 20.000kr - incl. Virksomheden, website, onlinesalg samt varelager.

Link til dit website?

Fra : RIP

Dato : 21-08-05 20:04

Glem det, manden er ikke seriøs !

Jeg spurgte ham om yderligere oplysninger, det eneste jeg fik var et link
til hans hjemmeside. Jeg mailede derfor igen til ham med nogle direkte
spørgsmål, dette gjorde jeg den 14/8, og jeg har endnu intet hørt !

Det kan selvfølgelig være at han er for syg til at svare, men jeg tvivler.

mvh René I. Petersen