Hvor finder jeg denne tyske øl ?
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-05 23:39

Hejsa Alle

Min gamle farfar har engang på en rejse smagt en Kulmbacher bier fra
tyskland, som han var eller vild med.
Hvor kan man få fingerne i sådan en i dk ?? ville jo gerne glæde min gamle
farfar på plejehjem

Det er vist sådan en her:

http://www.tml.tkk.fi/~sayravai/olutopas/194.html

Håber i kan hjælpe mig her

Mvh
Morten

Fra : Lars Remmen

Dato : 14-08-05 06:23

Juel wrote:
> [...]
> tyskland, som han var eller vild med.
> Hvor kan man få fingerne i sådan en i dk ?? ville jo gerne glæde min gamle

På kulmbacher.de kan du sikkert finde en mail adresse hvor du kan spørge
om der findes en dansk importør.

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-05 18:12

> På kulmbacher.de kan du sikkert finde en mail adresse hvor du kan spørge
> om der findes en dansk importør.

Hehe det gjorde jeg inden jeg skrev indlægget men ellers tak for ideen

Mvh
Morten

Fra : Sofie Kurland

Dato : 16-08-05 11:02

Kig her http://www.cafejonas.com/koekken.html
De sælger tilsyneladende Kulmbacher øl, så måske kan du ringe og spørge dem?
Held og lykke med at glæde din farfar

Sofie

Fra : freunddermenschen@xe~

Dato : 30-08-05 10:19