Vandbesparelse + praktisk fornyelse + iagt~
Fra : Troels Henriksen

Dato : 13-08-05 21:39

Vandbesparelse + praktisk fornyelse + iagttagelse + vvs + "pervationer"

Jeg har investeret i et krus, der kan indeholde 1 l, og er begyndt at
drikke meget VAND. Det betyder at jeg SKAL en hel del på toilettet. I
stedet for at lade vandet i toiletkummen er jeg begyndt at bruge
håndvasken.

Det har følgende klare PRAKTISKE fordele:
1) håndvasken passer lige i højden (hvis man er på min højde).
Jeg kan endda lade penis HVILE på kanten mens andre toiletgøremål
foretages (barbering eller kamfrisering).

2) afstand mellem penis og vask (hvis penis hviler på kant lig 0) gør
at strint og sprøjt minimeres.
Jeg har kun én gang oplevet MINIMALT sprøjt, men det var pga. penis'
tilstand og IKKE no malt.

3) man behøver ikke at sætte sig ned på toillettet (BESVÆRLIGT!
kraftanstrængelse!) - dette gælder kun hvis tisse!

4) VANDBESPARENDE! I stedet for DYR udskyldning af toilet kan vasken
blot skylles over med vand fra hanen endda
helt UNDLADES hvis man drikker meget vand! (Om sommeren urinerer jeg
ofte i haven af samme grund. Det er dejligt
og fornyende. "Tænk hvis man blev opdaget". Livsglæde og ny energi!)

Alle 4 punkter har klare samfundsmæssige fordele (de 3 første
specielt ved beruselse).

Nutidens afløb kan klare meget. Kun én gang har jeg været ude for
alvorlig tilstoppelse (akut opkast indeholdende bl.a. kartofler). Dette
kunne klares HELT uden mekanisk indgreb. Kun afløbsrens (BILLIG i
supermarkeder < 14 kr).
og KOGENDE vand var nødvendigt.
Derfor INGEN problem eller kalden på vicevært (vvs-mand).

Urin er et affaldsprodukt, men STOR forskel på f.eks. morgenurin og
efter nedsvælgning af 2 l vand. I sidste tilfælde er det næsten et
klart fluidum og stort set uden bismag (læs: UFARLIGT).

Folk med sexsuelle "pervationer", som det i folkemunde kaldes pga.
snerpethed, religion og modarbejdning af sexsuel frigørelse pga.
GODHEDSINDUSTRIEN (mohammeddaner import), kender alt til dette
fænomen.

Tis-og-bæ-sex kan gøre underværker ved et stagneret ægteskab (SEX =
vigtig ægteskabskriterium).
Urin kan roligt inddrages uden at frygte infektioner specielt hvis man
er godt læsket.

Oplæg til debat!

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 13-08-05 21:47

> I stedet for at lade vandet i toiletkummen er jeg begyndt at bruge
> håndvasken.

Jeg tror du kan finde en ven i Bo Warming.

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 13-08-05 23:23

Klaus Alexander Seistrup <klaus@seistrup.dk> wrote:

>Jeg tror du kan finde en ven i Bo Warming.

Jeg gætter på det er Bo Warming - under pseudonym....

<mlr>

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-08-05 14:16

> Jeg gætter på det er Bo Warming - under pseudonym....

Jeg gætter på, du tager fejl.

--
-Jens B.

Fra : GB

Dato : 14-08-05 00:12

Klaus Alexander Seistrup <klaus@seistrup.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg tror du kan finde en ven i Bo Warming.

ROTFL!

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-08-05 00:21

Klaus Alexander Seistrup skrev:

>Jeg tror du kan finde en ven i Bo Warming.

Lige min tanke.

--
Bertel

Fra : Vidal

Dato : 14-08-05 21:13

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Jeg tror du kan finde en ven i Bo Warming.

Jeg tror det *er* Bo Warming. Den stil er da
umiskendelig, ikke? Kun citaterne mangler.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Benni

Dato : 13-08-05 23:10

Troels Henriksen wrote:

klip noget ævl

> Jeg har kun én gang oplevet MINIMALT sprøjt, men det var pga. penis'
> tilstand og IKKE no malt.

Du katte sprøjte en skid, hvorfor du tyer til den her slags bavl........

klip noget mere ævl

> Folk med sexsuelle "pervationer", som

f. ex at fyre sådan noget ævl af

> Oplæg til debat!

Debatter dine underlige skriverier med din hjernevrider

--

Benni

Fra : Myggen

Dato : 13-08-05 23:22

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-08-05 00:05

Neeeej, jeg troede kun der var en BW i denne verden.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : preben nielsen

Dato : 14-08-05 10:35

> Neeeej, jeg troede kun der var en BW i denne verden.....

Og jeg håbede...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Benni

Dato : 15-08-05 07:33

Preben Riis Sørensen wrote:
> Neeeej, jeg troede kun der var en BW i denne verden.....
> --
> M.V.H.
> Preben Riis Sørensen
> preben@esenet.dk

det gør der ikke, men de andre er ikke sæuppet ud!!

--

Benni

Fra : Nederbasse

Dato : 14-08-05 10:24

SNIP

Oplæg til debat!

Har jeg ret i du bor alene og har for meget tid til rådighed ?

LarsN

Fra : Benni

Dato : 15-08-05 07:34

Nederbasse wrote:
> SNIP
>
> Oplæg til debat!
>
> Har jeg ret i du bor alene og har for meget tid til rådighed ?
>
> LarsN

......og at det der med højre arm er blevet lidt kedeligt

--

Benni

Fra : fjerndette

Dato : 17-08-05 17:08

Nederbasse wrote:
> SNIP
>
> Oplæg til debat!
>
> Har jeg ret i du bor alene og har for meget tid til rådighed ?
>
> LarsN

Der er godtnok en del i denne gruppe som er mildt sagt elendige til at
debatere.
Hvis man ikke kan lide det der bliver snakket om så lad være med at
reagere. Urinsex er mere udbredt end man sådan lige skulle tro..
Seksuel nysgerrighed er da altid berigende.. bare der ikke er nogen af
parterne som er under ufrivillig tvang. Jeg må sige jeg kan NOGET bedre
relatere til Urinsex som f.eks Bondage eller s/m eller sådan noget med
at pirse nåle i kønsdelene eller brystvorter.
Bjarne

Fra : GB

Dato : 17-08-05 21:09

fjerndette <""Refsing\"@kvalme(fjerndette).dk"> skrev i meddelelsen

> Hvis man ikke kan lide det der bliver snakket om så lad være med at
> reagere. Urinsex er mere udbredt end man sådan lige skulle tro..

Der er en gruppe, hvor I kan diskutere jeres perversioner i forvejen,
nemlig dk.snak.seksualitet.

Det er off topic her, da det intet har med helbred (eller videnskab for den
sags skyld) at gøre, hvordan du foretrækker at få den gokket af.

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Benni

Dato : 19-08-05 17:18

GB wrote:
> [...]
>
> Det er off topic her, da det intet har med helbred (eller videnskab for den
> sags skyld) at gøre, hvordan du foretrækker at få den gokket af.

urinsex er noget pis!!

--

Benni

Fra : preben nielsen

Dato : 14-08-05 10:34

"Troels Henriksen" <hejusenet@myTrashMail.com> skrev i en
meddelelse
>Vandbesparelse + praktisk fornyelse + iagttagelse + vvs +
>"pervationer"

Er du BW's nye sommerferie-dreng ?

>3) man behøver ikke at sætte sig ned på toillettet (BESVÆRLIGT!
>kraftanstrængelse!) - dette gælder kun hvis tisse!

Nøj hvor må du være overvægtig. Haha......

>Tis-og-bæ-sex kan gøre underværker ved et stagneret ægteskab (SEX
>=
>vigtig ægteskabskriterium).

Pas nu på at det ikke bliver "BESVÆRLIGT! Kraftanstrængelse!".

>Oplæg til debat!

P*s med dig....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Gert Medom

Dato : 15-08-05 21:10

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er du BW's nye sommerferie-dreng ?

> Nøj hvor må du være overvægtig. Haha......

> Pas nu på at det ikke bliver "BESVÆRLIGT! Kraftanstrængelse!".

Pis af??

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-05 23:18

> Pis af??

Lige min tanke... Men du kom desværre først...

Cacba Out...

Fra : Giraf

Dato : 14-08-05 10:56

Troels Henriksen wrote:
> [...]
> vigtig ægteskabskriterium).
> Urin kan roligt inddrages uden at frygte infektioner specielt hvis man

Jeg bliver seriøst deprimeret når jeg læser sådan noget. Jeg knokler dag
ud og dag ind, for hvad ?? At sponsorere en førtids pensionists
tåbelige, idiotiske tanker ? Kunne du ikke prøve at bruge dit liv til
noget mere konstruktivt, yde lidt til samfundet ? Skal mine surt
sammensparede skatte kroner virkelig gå til en racistisk mogens glistrup
tilbeder, der har så lidt at tage sig til som at udtænke teorier om
vandladning i håndvasken istedet for toilettet. Og du antyder enda at du
har smagt på dit eget pis ? "I sidste tilfælde er det næsten et klart
fluidum og stort set uden bismag (læs: UFARLIGT)."

Normalt er jeg ikke vred, men skuffet. I det her tilfælde er jeg både
vred og skuffet.

Fra : Troels Henriksen

Dato : 14-08-05 13:11

> kald mig sær eller afsporet, men hvis man ikke har fantasi, evne eller
> lyst til at holde sit sexliv i live, er man imo næppe til tis-og-bæ-sex
> (som du så yndigt kalder det)

Hver mand sin lyst. Tabuer og snerpthed hæmmer personlige
eksperimenter (VIGTIG forskning), der er SAMFUNDSNYTTIGE og kan give
forøget energi og livslyst (glæde) - OGSÅ hos partner.
Gummilagen har jeg set til billig pris, i sexshops men også på nettet
(DISKRET indpakning) hvis FLOVHED begrænser, og kan nemt anskaffes
hvis man ønsker at eksperimentere med fluidum i dobbeltsengen. Hvorfor
være bange for det? Saglige argumenter, tak!

Almindelig urin (og i særdeleshed hvis man er vel-læsket) er UFARLIG
ved indtagelse (kan nogen i dk.videnskab modsige mig?).
Er der EKSEMPLER på folk, der har fået infektioner (mavekatar?) ved
indtagelse af urin i ikke-ekstrem mængde?

Det indeholder få bakterier og hvis opbevaret flere måneder i
TILLUKKET flaske kommer der bundfald og mørkere farve men ingen
råddenskab eller mug. Nogen biologier/laboranter/kemikere der kan
kommentere dette?

Tak.

Fra : Non-Desperado

Dato : 14-08-05 15:49

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> skrev:

>Det indeholder få bakterier og hvis opbevaret flere måneder i
>TILLUKKET flaske kommer der bundfald og mørkere farve men ingen
>råddenskab eller mug.

Jeg tror at det er fordi at råddenskaben befinder sig i din
hjerne og ikke i din urin....

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-05 06:30

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> wrote in message
> kald mig sær eller afsporet, men hvis man ikke har fantasi, evne eller
> lyst til at holde sit sexliv i live, er man imo næppe til tis-og-bæ-sex
> (som du så yndigt kalder det)

BW: Eksisterer denne pikante perversitet andre steder end i porn og
provokation?
At der er marked for at læse om afvigelse, betyder at der skrives om det, og
når ingen kan modbevise at det er ren fiktion, så skrives som om det er
virkelighed

TH Er der EKSEMPLER på folk, der har fået infektioner (mavekatar?) ved
indtagelse af urin i ikke-ekstrem mængde?

BW: Det kan vist udelukkes at bakterier fra urin kan skabe katar eller anden
sygdom
Skibrudne på tømmerflåde har været kloge at indtage egen urin i extrem
mængde og har derfor overlevet - iøvrigt er indtagelse af havvand ikke så
farligt, som påstået

TH: Det indeholder få bakterier og hvis opbevaret flere måneder i
TILLUKKET flaske kommer der bundfald og mørkere farve men ingen
råddenskab eller mug. Nogen biologier/laboranter/kemikere der kan
kommentere dette?

BW: Røde blodlegemer nedbrydes i leveren til gule og brune farvestoffer, og
jo mere koncentreret urinen er, fx ommorgenen, jo mørkere farver disse
aromatiske femleddede purin-ringe urinen.

TH Der er mange stoffer der kan fælde ud, men vigtigste nedbrydning er
urinstof til ildelugtende ammoniak. Mug ses når overflade imod luftens ilt.

Råddenskab omfatter både bakteriel og svampe nedbrydelse, og til svampe
hører mug
Bakterierne hvis urease-enzymer fremmer OC(NH2)2 + H2O -> CO2 + 2 NH3 findes
overalt
Processerne tager ved stuetemperatur under en uge og alt kan karakteriseres
som råddenskab

Fra : Troels Henriksen

Dato : 14-08-05 13:13

> Har jeg ret i du bor alene og har for meget tid til rådighed ?

Er det vigtigt for min pointe og biddrage det SAGLIGT til debatten?

Fra : Troels Henriksen

Dato : 14-08-05 13:17

Giraf wrote:
> Jeg bliver seriøst deprimeret når jeg læser sådan noget. Jeg knokler dag
> ud og dag ind, for hvad ?? At sponsorere en førtids pensionists
> tåbelige, idiotiske tanker ?
Hvor får du fra, at jeg er førtidspensionist? (IKKE mudderkastning,
tak)

> Kunne du ikke prøve at bruge dit liv til
> noget mere konstruktivt, yde lidt til samfundet?
Min forskning er NYTTIGE og mine debatoplæg er SAMFUNDSBIDDRAGEN og i
ALMEN interesse.

Fra : preben nielsen

Dato : 14-08-05 14:59

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> skrev i en
meddelelse

>Min forskning er NYTTIGE og mine debatoplæg er SAMFUNDSBIDDRAGEN
>og i
>ALMEN interesse.

Det skal du jo tro på. Menneskesindets evne til selvbedrag er
uforlignelig.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 14-08-05 15:22

Troels Henriksen wrote:

> Hvor får du fra, at jeg er førtidspensionist? (IKKE mudderkastning,
> tak)

> Min forskning er NYTTIGE og mine debatoplæg er SAMFUNDSBIDDRAGEN og i
> ALMEN interesse.

FORSKNING!?!?
Jeg har godtnok aldrig før hørt det ord brugt i den sammenhæng.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 14-08-05 17:49

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> writes:

> Min forskning er NYTTIGE

For at forskning skal være nyttig, skal den formidles til andre
forskere, så de kan lære af det.

For at forskning ikke skal være overflødig, skal man undgå at lave
noget som andre har lavet før, og vise at man bygger videre på det
(vha referencer).

Hvilke referencer bygger du videre på i din forskning? Du skulle jo
nødigt udføre det samme som Bo Warming - han kom nemlig først og får
al æren.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : GB

Dato : 14-08-05 19:29

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@gmail.com> skrev i meddelelsen

> nødigt udføre det samme som Bo Warming - han kom nemlig først og får
> al æren.

Jeg har en skummel mistanke om, at det ER Global Warming, som forsøger sig
med et pseudonym.

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 14-08-05 19:45

GB wrote:

> Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg har en skummel mistanke om, at det ER Global Warming, som forsøger sig
> med et pseudonym.

Det tvivler jeg kraftigt på, for BW plejer aldrig at deltage i de
diskutioner han har startet på samme måde som det er tilfældet her.

Fra : Cat

Dato : 14-08-05 20:24

GB skrev:
> Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg har en skummel mistanke om, at det ER Global Warming, som forsøger sig
> med et pseudonym.

I så fald ville der have været et hav af uvedkommende citater i bunden...

Tine

Fra : Stefan Holm

Dato : 14-08-05 20:37

GB <nonono@nospam.invalid> writes:

> Jeg har en skummel mistanke om, at det ER Global Warming, som
> forsøger sig med et pseudonym.

Bo plejer trods alt at holde sig for god til at skrive under
pseudonymer, og stilen er forskellig fra hans, selvom det ret tydeligt
er et forsøg på en parodi.

--
Stefan Holm
"She's a space hooker!"

Fra : Uffe Ravn

Dato : 14-08-05 21:37

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev

> Bo plejer trods alt at holde sig for god til at skrive under
> pseudonymer, og stilen er forskellig fra hans, selvom det ret tydeligt
> er et forsøg på en parodi.

Min første tanke var en copycat.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Peter Jensen

Dato : 14-08-05 22:03

Uffe Ravn wrote:

> [...]

Har da hørt at han har gjort det før, men tilsyneladende ikke specielt
notorisk.

> Min første tanke var en copycat.

Og min næste tanke var en ganske gemen troll. Læg mærke til hvordan han
hopper rundt i verdenen på proxier. Fra Canada til USA, videre til
Brasilien, tilbage til USA, derfra til Estland og til sidst Tyskland.
Kun Usenet-bundfald har brug for at skjule sig på den måde, så det er
vist ikke værd at spilde mere tid på ham.

--
PeKaJe

My, how you've changed since I've changed.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 14-08-05 22:18

Peter Jensen <usenet@pekajemaps.homeip.net> writes:

> [...]
> Kun Usenet-bundfald har brug for at skjule sig på den måde, så det er
> vist ikke værd at spilde mere tid på ham.

Hvor ser du det henne? Jeg har kun set at det er sendt fra Google og
så direkte til sunsite.dk

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Peter Jensen

Dato : 14-08-05 22:31

Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Hvor ser du det henne? Jeg har kun set at det er sendt fra Google og
> så direkte til sunsite.dk

Læg mærke til NNTP-Posting-Host. De er alle på
http://proxy.org/tor.shtml, så tilsyneladende er han kunde hos
proxy.org. Når man bruger en web-proxy til at sende fra Google, så
bliver proxiens funktionalitet trukket ud over Usenet. I nogle grupper
er det faktisk et stort problem at åbne proxier kan bruges til at spamme
Usenet. Det kan så undre én at Google tilsyneladende ikke gør noget som
helst for at dæmme op for problemet.

--
PeKaJe

Virginia law forbids bathtubs in the house; tubs must be kept in the yard.

Fra : Brian Olesen

Dato : 14-08-05 22:21

Hej

> Har da hørt at han har gjort det før, men tilsyneladende ikke specielt
> notorisk.

Hejsa
Og hvad hvis han har?

Mvh. Brian

Fra : Benni

Dato : 15-08-05 20:42

> [...]
> Kun Usenet-bundfald har brug for at skjule sig på den måde, så det er
> vist ikke værd at spilde mere tid på ham.

vil du påstå at han har hjerne til den slags...........

--

Benni

Fra : Per Madsen

Dato : 15-08-05 22:24

Peter Jensen <usenet@pekajemaps.homeip.net> wrote:

> [...]
> Kun Usenet-bundfald har brug for at skjule sig på den måde, så det er
> vist ikke værd at spilde mere tid på ham.

se link i sig.

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Benni

Dato : 15-08-05 20:40

> Min første tanke var en copycat.
>
> Mvh. Uffe Ravn

og hvad er det så for et dyr?

--

Benni

Fra : GB

Dato : 14-08-05 21:59

Stefan Holm <nospam@algebra.dk> skrev i meddelelsen

> Bo plejer trods alt at holde sig for god til at skrive under
> pseudonymer, og stilen er forskellig fra hans, selvom det ret tydeligt
> er et forsøg på en parodi.

Ja, jeg er nok enig med dig og Uffe. Ingen grund til at ofre mere krudt på
det.

FUT dk.snak

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Benni

Dato : 15-08-05 20:39

Stefan Holm wrote:

> Bo plejer trods alt at holde sig for god til at skrive under
> pseudonymer,

hvor ved du det fra.......

- og er du på fornavn med ham...... milde himmel

--

Benni

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-05 01:51

"Benni" <b@en.ni> wrote in message
> [...]

Århus Universitets store , officielle, skatteyderbetalte løgnebedrift,
lektor Hans Hyttels OSS om mig, har opblæst, at da jeg i 1995 var aktiv på
Politiken Online rettede jeg den ordblinde elektronikmekaniker Rene Brincks
indlæg - vi var begge fremskridtsfolk. Undertiden skete så en ligegyldig
ombytning af hans og mine ret ens indlæg.

Da det i en kort periode lykkedes net betjentene at få mig smidt af usenet,
måtte jeg hacke mig ind, og det er også fejltolket som pseudonym-agtigt.

Ærlighed og åbenhed varer længst, og jeg har aldrig haft ulempe af at skrive
i eget navn og oplyse telefonnummer og adresse i signatur. Folk der ikke tør
det, er hysteriske - fx spam-religiøse

Fra : preben nielsen

Dato : 16-08-05 11:07

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg har en skummel mistanke om, at det ER Global Warming, som
> forsøger sig
> med et pseudonym.

Nej, det er hans ferieafløser.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Benni

Dato : 17-08-05 09:07

preben nielsen wrote:
> "GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Nej, det er hans ferieafløser.

det er fordi de lige har fået en ny computer i dagligstyuen på den
lukkede - det er lige til overlægen ser det, så slutter det

--

Benni

Fra : Benni

Dato : 15-08-05 07:37

Troels Henriksen wrote:

> Hvor får du fra, at jeg er førtidspensionist? (IKKE mudderkastning,
> tak)

> Min forskning er NYTTIGE og mine debatoplæg er SAMFUNDSBIDDRAGEN og i
> ALMEN interesse.

i det mindste har du da lært at læse og skrive.........

--

Benni

Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-05 06:39

Giraf wrote:
> [...]

> noget mere konstruktivt, yde lidt til samfundet?
Min forskning er NYTTIGE og mine debatoplæg er SAMFUNDSBIDDRAGEN og i

BW: Politiken skrev for et år siden om en pensionist der var død harmonisk i
sin lejlighed, og man havde fundet masser af tæt tillukkede mælkekartoner
med lort.
Hvis Politiken havde skrevet klogt, at så godt klarer man mangelfuld
hjemmehjælp, og at ingen lugt trænger ud gennem mælkekarton (eller
marmeladeglas) havde det været samfundsgavnlig, for der er sundhed i
selvhjælp.

Universitetsforskeres samfundsgavn er langt sjældnere - de har sjældent
kontakt med virkeligheden, men skal blot reklamere for the establishment

Yder man mere til samfundet hvis man betaler skat af papirnusserindkomst,
end hvis man er på lønningslisten som pensionist?

Du der knokler, bør rette din harme mod at du knokler for de autonome der
får ungdomshus forærende og tilsviner kvarteret med spraymalede hagekors -
og kommunistlederen ved partiets festival i Nørrebro parken, sagde at ting
med hagekors nu sælges til høje priser i den indre by, og det tager hun som
bevis på at partiet så må overmale privat ejendom og at markedet har bevist
Stalin gavnlig?
Hans symbol er på ingen måde mere acceptabelt end Hitlers hagekors.

Sjovt at kapitalist-hadere pludselig ser bevis på gavnlighed i at noget kan
sælges på det fri marked....
Nostalgi og kitsch kompenserer for uduelighed - uden USA havde Stalin tabt
krigen tidligt.

Fra : GB

Dato : 14-08-05 15:23

"Troels Henriksen" <hejusenet@myTrashMail.com> skrev i meddelelsen

> Oplæg til debat!

Dit Bo Warming-agtige troll-indlæg
[news:<1123965557.787901.172500@g14g2000cwa.googlegroups.com>] har intet at
gøre i dk.helbred. Eller for den sags skyld i dk.videnskab.

FUT dk.netikette

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Troels Henriksen

Dato : 14-08-05 16:12

Lasse Jensen wrote:
> FORSKNING!?!?
> Jeg har godtnok aldrig før hørt det ord brugt i den sammenhæng.

Se svar i dk.videnskab.

Fra : Troels Henriksen

Dato : 14-08-05 16:12

Lasse Jensen wrote:
> FORSKNING!?!?
> Jeg har godtnok aldrig før hørt det ord brugt i den sammenhæng.

Se svar i dk.videnskab.

Ps. Det er god skik at gøre opmærksom på en FUT i beskeden.

Fra : ThomasB

Dato : 15-08-05 08:44

"Troels Henriksen" <hejusenet@myTrashMail.com> skrev i en meddelelse
> Vandbesparelse + praktisk fornyelse + iagttagelse + vvs + "pervationer"

Mange har i tidens løb for sjov, prøvet at lave Bo Warming indlæg.

Jeg må sige at du rammer det meget godt.

Fra : Benni

Dato : 15-08-05 20:49

ThomasB wrote:

> Mange har i tidens løb for sjov, prøvet at lave Bo Warming indlæg.
>
> Jeg må sige at du rammer det meget godt.

BW's indlæg? prøv dem prøv dem!!!!!!

--

Benni

Fra : [DK6400] Brian Houga~

Dato : 15-08-05 21:48

Troels Henriksen skrev:

> alvorlig tilstoppelse (akut opkast indeholdende bl.a. kartofler).

Hvorfor fik jeg mon ikke resten med, nu du var så godt og detaljeret i
gang ?

Brian Hougaard Baldersbæk

Fra : Troels Henriksen

Dato : 15-08-05 22:09

Benni wrote:
> i det mindste har du da lært at læse og skrive.........

Det er god netikette at holde sig til emnet. Mudderkastning (hvilket er
det ENESTE du indtil videre har praktiseret i de debatter, jeg har
starter) foregår i dk.snak.mudderkastning.

Hvis du er i tvivl, er det en GOD idé at læse på http://usenet.dk

Dine indlæg er IRRELEVANTE og OFFTOPIC.

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Benni

Dato : 17-08-05 09:04

Troels Henriksen wrote:

> [...]
> det ENESTE du indtil videre har praktiseret i de debatter, jeg har
> starter) foregår i dk.snak.mudderkastning.

LOL

--

Benni

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-05 23:33

I modsætning til alle andre mener ejg at du har lavet en god research.

Dog vil jeg give nogle ret i at det er OT. Bør være i noget videnskab, eller
forbruger.

Hvis du regner det ud i kroner tror jeg det er en væsenlig sum. Derudover
hvis du tager arbejdstimer med i rengøring af toilet (som hovedsageligt
bliver snavset/ulækkert af strintet urin). vil besparelsen blive betydeligt
renere...

Mht. renlighed vil det som nævnt være væsenligt forbedret. Samt ville det
være logisk at vaske penis, efter urinering, lige så vel som man vasker
hænder.

Vask Kontra Pessoiar.

Hvis vasken ikke strinter (har ike selv afprøvet). Vil det kunne fyre den
ingenør der har designet pessoiar. Har gentagende gange oplevet at sådan et
strinter.
Derudover vil en vandhane over et "korrekt" formet pessoiar/vask være at
foretrække, man klarer både urinering og håndvask begge steder, samt en ny
ting som penis vask. Det kunne være en revolussion indenfor det område. Der
mangler kun at blive løst et problem, den skal passe til alle højder. Men en
elektronisk hejsning samt elektronisk åbning/lukke for vandhane betjænt af
fødderne vil være en god løsning.

Her er en ide til den iværksætter der vil lave penge....

Mvh Søren Wagner..

Fra : Troels Henriksen

Dato : 18-08-05 00:22

Først og fremmest tak for en SAGLIGT og INTERESSANT besvarelse.

> Hvis vasken ikke strinter (har ike selv afprøvet). Vil det kunne fyre den
> ingenør der har designet pessoiar. Har gentagende gange oplevet at sådan et
> strinter.
Visse strålevinkler forårsager SPRØJT, men findes den rette vinkel
(TÆT på udløb) forekommer INTET sprøjt (mange faktorer spiller ind
bl.a. vaskens udformning og urintryk).

> Derudover vil en vandhane over et "korrekt" formet pessoiar/vask være at
> foretrække, man klarer både urinering og håndvask begge steder, samt en ny
> ting som penis vask.
En ting som jeg anser for værende et udslag af det omsiggribende og
overexponerede (tv-reality) massehysteri (HYGIEJNEHYSTERI) og komplet
unødvendig. Jeg vasker sjældent penis foruden unden brusebad og har
ikke problemer med lugt eller smegma.

Frisk urin (midtstråleurin) er så godt som BAKTERIEFRI, og hvis man
følger min fremgangsmåde med at lade penis HVILE på vaskekant, mens
andre toiletaktivitet foretages, og lader den dryppe af, inden den
lægges tilbage i bukserne, bliver yderligere dryp MINIMALE og man bør
IKKE frygte ildelugt (specielt hvis man som jeg drikker masser af vand
derved gør urinen næsten vandklar og stortset UDEN smag).

Urinfobi er UBEGRUNDET.

Fra : Troels Henriksen

Dato : 22-08-05 13:31

Bo Warming wrote:
> BW: Eksisterer denne pikante perversitet andre steder end i porn og
> provokation?

Bestemt.

> [...]
> Skibrudne på tømmerflåde har været kloge at indtage egen urin i extrem
> mængde og har derfor overlevet - iøvrigt er indtagelse af havvand ikke så

[klip]

Tak for en interessant besvarelse.

Fra : Per Madsen

Dato : 23-08-05 00:25

Troels Henriksen <troelshenriksen@mailinator.com> wrote:

> Bestemt.

> [klip]
>
> Tak for en interessant besvarelse.

LOL...nu er han begyndt at kommunikere med sigselv...

http://en.wikipedia.org/wiki/Alt.usenet.kooks
http://www.lart.com/auk/aukfaq.html
--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Troels Henriksen

Dato : 14-08-05 15:34

Lasse Jensen wrote:
> FORSKNING!?!?
> Jeg har godtnok aldrig før hørt det ord brugt i den sammenhæng.

Er det da et udtryk som er forbeholdt akademikere om deres forskning i
ABSTRAKT viden?

Min forskning udspringer af mit forsøg på at lette hverdagens
problemstilling eller skabe fornyelse ved samme. Det er langt mere
brugbar end matematike teoremer, som de lærte professorer diskuterer i
frokoststuen. De kommer IKKE direkte lægmand til gavn!

Oplæg til debat!