link understregning
Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 13-08-05 19:47

hej, på siden
http://personal.telefonica.terra.es/web/ruth/ har jeg på linkene
fjernet understregningen ved at bruge værktøjsknappen understregning.
det virker fint i IE, men firefox har kun fjernet understregningen på
de fem første? I firefox i kildekoden står koden <span
style="text-decoration: none"> kun ved de fem første.
Kan det være meningen, jeg skal skrive det manuelt ind for de øvrige
links eller hur?
FP6 2003
thomas
PS det er muligt, jeg lavede de fem første i en FP 2000 eller XP (jeg
kan ikke huske det)

Fra : Mads & Mille's far

Dato : 10-10-05 15:48

Du skal skrive

<STYLE>

A {TEXT-DECORATION:none}

</STYLE>

i <head> så fjerner den understregningen på alle links på siden

/ Mads og Mille's Mor

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 10-10-05 16:18

Mads & Mille's far skrev:
> Du skal skrive
>
> <STYLE>
>
> A {TEXT-DECORATION:none}
>
> </STYLE>
>
> i <head> så fjerner den understregningen på alle links på siden
>
> / Mads og Mille's Mor

Ja, det hjalp, tak for hjælpen, hils Mads og Mille
thomas