Ekkolod og flydering?
Fra : Anders

Dato : 13-08-05 13:06

Hej NG.

En måske lidt underlig ide, men jeg har fundet ud af at jeg vil have et
bærbart ekkolod med ud i min ring.

Lige nu står valget mellem et Eagle Cuda 128, og et Garmin Fisfinder 80. De
fås nemlig begge i bærbare udgaver.

Garmin ser dog lidt mere "kluntet" ud end Eagle gør.

Er der nogen der har erfaringer med disse to?

Vh Anders

Fra : Spangkuk

Dato : 14-08-05 15:10

"Anders" <maria_og_anders@FJERNtdcspace.dk> skrev

> Er der nogen der har erfaringer med disse to?

Næææ...egentlig ikke...men har du overvejet at tage en
jolle på slæb, så du kan få noget stationært pro-grej til
din flydering ?

Spang

Fra : Anders

Dato : 14-08-05 17:04

"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> wrote in message

> [...]
>
> Næææ...egentlig ikke...men har du overvejet at tage en
> jolle på slæb, så du kan få noget stationært pro-grej til

LOL

Jeg kunne faktisk lige så godt købe en båd

Men den er jo lidt mere plads krævende, og plus det her er lidt mere på
forsøgsbasis for at se om det kan lade sig gøre.

Vh Anders

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 14-08-05 18:52

"Anders" <maria_og_anders@FJERNtdcspace.dk> wrote in message

> Jeg kunne faktisk lige så godt købe en båd
>
> Men den er jo lidt mere plads krævende, og plus det her er lidt mere på
> forsøgsbasis for at se om det kan lade sig gøre.

Så skulle du da prøve sådan en her så kan du se hvilken retning du skal
kaste også

http://www.cabelas.com/cabelas/en/templates/product/vertical-item.jsp?_DARGS=/cabelas/en/common/catalog/item-link.jsp_A&_DAV=MainCatcat21276&id=0031547015370a&navCount=3&podId=0031547&parentId=cat21390&navAction=push&catalogCode=2UF&rid=&parentType=index&indexId=cat21390&hasJS=true

Mvh Mogens
--
Find med Svend-bent - http://www.svend-bent.dk/
MSM Scan - http://www.svend-bent.dk/msm/

Fra : Mr.D

Dato : 16-08-05 13:16

"Mogens Dyhre Hansen" <mogens.d.hansen@troutfarmer.inva> wrote
> [...]
> http://www.cabelas.com/cabelas/en/templates/product/vertical-item.jsp?_DARGS=/cabelas/en/common/catalog/item-link.jsp_A&_DAV=MainCatcat21276&id=0031547015370a&navCount=3&podId=0031547&parentId=cat21390&navAction=push&catalogCode=2UF&rid=&parentType=index&indexId=cat21390&hasJS=true

Den ser ikke ud til at være specielt god.
De lover kun 90 dages garanti på den så vidt jeg kan se.
--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Torben

Dato : 15-08-05 14:53

"Anders" <maria_og_anders@FJERNtdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De fås nemlig begge i bærbare udgaver.
>
> Garmin ser dog lidt mere "kluntet" ud end Eagle gør.
>
> Er der nogen der har erfaringer med disse to?

Jeg har Eaglen, og den er nem at arbejde med, men sugekoppen er noget ged

Mvh. Torben

Fra : Calle.

Dato : 17-08-05 09:54

Anders wrote:
> [...]
> 80. De fås nemlig begge i bærbare udgaver.
>
> Garmin ser dog lidt mere "kluntet" ud end Eagle gør.
>
> Er der nogen der har erfaringer med disse to?

hvorfor ikke købe den lille der ligner en båd, hvor man kan få et alm.
display, men også et ur med visningen på, det burde da være perfekt i en
ring.
--
Calle.