Summarum: Afskrivning
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 12-08-05 22:06

Hej

Jeg har nogle ting i min lille biks som jeg afskriver på - saldoen er
pt. ca. 19.000.

Da jeg er begyndt at bruge Summarum til at føre mit regnskab i, vil det
jo være smart at få lagt denne saldo ind.

Jeg går ud fra den saldo skal posteres på konto 58000 - Driftsmidler &
Inventar?

Men hvor skal den modposteres?

Fra : MP [8700]

Dato : 27-12-05 12:11

Hej

vis du skal afskrive så skal du bruge konto 5200 Afskrivning på inventar.

Med Venlig Hilsen MP