Hvad betyder denne fejl?
Fra : Ukendt

Dato : 12-08-05 20:31

Hej

Jeg har nu haft en kalender kørende i år på http://forshus.dk/kal.asp

Men nu i dag får jeg pludselig denne her fejlmeddelse. Nogen som kan sige
hvorfor?

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '8007000e'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open
registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x20c Thread 0x988
DBC 0x170f024 Jet'.

/kal/calendar_v1.asp, line 97

i linje 97 står følgende

Rs.Open sSQL, sDSN, adOpenStatic, adLockReadOnly, adCmdText

Carsten Sørensen

http://www.forshus.dk

Fra : Per

Dato : 13-08-05 10:22

> [...]
>
> /kal/calendar_v1.asp, line 97
>
> i linje 97 står følgende
>
> Rs.Open sSQL, sDSN, adOpenStatic, adLockReadOnly, adCmdText

Har lige været inde på siden og så vidt jeg kan se virker det fint.
når du laver en RS hvor du henter oplysninger skal du værer sikker på der er
oplysninger indtastet som det helt sikkert er i dit tilfælde, men ville lige
sige det, ellers skal man lave en if eof. before sætning then: fandt ingen
poster.

lige hvad fejlen var her kan jeg ikke svarer på, men måske var det et kort
problem med din server udbyder.

mvh Per

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-05 12:35

"Per" <dr_solomon75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige
> sige det, ellers skal man lave en if eof. before sætning then: fandt

Jeps skulle gerne være i orden når det har virket et helt år. Fik i
øvrigt samme fejl ved tjek af passeord ved login. Et eller andet var
tilsyneladende gået galt hos udbyder

> lige hvad fejlen var her kan jeg ikke svarer på, men måske var det et
> kort
> problem med din server udbyder.

Jeps også min teori. Nu kører det i hvert fald igen.

Men tak for hjælpen

Carsten Sørensen

http://www.forshus.dk