Problem - (se evt. det her Jonas Delfs)
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-06-01 13:48

Hey igen!

Jeg er løbet ind i et andet lille problem. Jeg ved ikke om det er min
opsætning eller hvad det er. Men jeg har pøvet flere forskellige scripts i
løbet af idag, hvor jeg f.eks. skulle indtaste et brugernavn og password.
Senest har jeg prøvet det søgescript som Jonas Delfs har på sit site
(http://delfs.dk/index.php?p=articles&id=7)

Det hele ser ud til at virke fint, men så snart jeg har indtastet det jeg
vil i de respektive felter og trykker OK eller SEND (eller hvad der nu kan
stå), så nulstiller den bare felterne, og jeg kan indtaste igen.

Efter jeg prøvede Jonas' script, som jeg har taget direkte, og selvfølgelig
sat den op til min DB, og den gør det samme, så må der sq være et eller
andet galt........eller er det bare mig.

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig.....evt. dig Jonas........på
forhånd tak!!!

MVH
Henrik Pedersen

Fra : Jonas Delfs

Dato : 05-06-01 13:57

"Henrik Pedersen" <creepy@beone.dk> skrev i en meddelelse
> Det hele ser ud til at virke fint, men så snart jeg har indtastet det jeg
> vil i de respektive felter og trykker OK eller SEND (eller hvad der nu kan
> stå), så nulstiller den bare felterne, og jeg kan indtaste igen.

Må jeg gætte på at du ligger på en server der kører med register_globals off
?

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-06-01 14:02

Ifølge min phpinfo, så er register_globals on

Håber der er andre gode forslag!!!

*/Henrik Pedersen

Fra : Jonas Delfs

Dato : 05-06-01 14:09

> Ifølge min phpinfo, så er register_globals on

Hmm...
Nå, men jeg har nu rettet den lidt til så den også skulle virke på servere
der kører med register_globals off

> Håber der er andre gode forslag!!!

Prøv evt. at sætte dit nye script ind - og vend tilbage.

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-06-01 14:15

Den gør stadigvæk det samme. Det ser dog ud til at være den rigtige side den
vil finde når jeg trykker søg. Følgende kommer frem i adressefeltet i min
browser, når jeg søge på "Ny test":
http://www.beone.dk/sog.php?soegeord=ny+test&soeg_efter=1

Nogle andre ideer??? Det håber jeg - jeg kan desuden sige, at jeg har prøvet
at få andre til at bruge den, så jeg kunne udelukke interne problemer, men
heller ikke der virkede det.

MVH
Henrik

Fra : Jonas Delfs

Dato : 05-06-01 14:25

> [...]
prøvet
> at få andre til at bruge den, så jeg kunne udelukke interne problemer, men

Fejlen skulle være rettet!

P.S: Er du ikke rar lige at kigge her: http://usenet.dk/netikette/quote.html

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk

Fra : Jonas Delfs

Dato : 06-06-01 19:00

"Jonas Delfs" <nospam@delfs.dk> skrev i en meddelelse

> den

> prøvet
>
> Fejlen skulle være rettet!

Finder du ud af noget?

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-06-01 23:23

> "Jonas Delfs" <nospam@delfs.dk> skrev i en meddelelse
>
> Finder du ud af noget?

Ja - undskyld det tog lidt tid, men min PC har ikke lige ville som jeg gerne
ville, så det tog lige en ny install.-tid og lidt mere.
Men nej - jeg har ikke fået løst problemt - HELT. Jeg prøvede igen, med dit
script, og fik set at der lige var et par steder mere man skulle rette, så
det passede til ens eget. Der skete stadigvæk det samme med at den bare
nulstillede alle felter og så ellers forfra. Så prøvede jeg at bruge en
anden søgefunktion (den der "I skrevet rækkefølge"), og der virkede det så -
men de 2 andre virkede ikke.

Jeg har desuden stadigvæk ikke fået løst de andre problemer af samme slags -
du ved - dem med de andre scripts.

Håber det her hjælper lidt - måske endda til flere gode råd.

MVH
*/Henrik

Fra : Jonas Delfs

Dato : 07-06-01 23:36

"Henrik Pedersen" <henrik@popclub.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
slags -
> du ved - dem med de andre scripts.
>
> Håber det her hjælper lidt - måske endda til flere gode råd.

Som jeg også skriver på adressen, er det meget groft fremstillet.
Fx. detaljer som at skrive fejl når der ikke bliver fundet noget, og at
skrive søgeorder i søgefeltet er ikke noget jeg har gjort noget ud af.
Derfor VIL feltet blive tomt når du submitter - og hvis siden er blank
udover formen er det vel fordi der ikke er nogen søgeresultater..

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk