Kameralyd i s700i
Fra : Anders Christensen

Dato : 12-08-05 14:48

Hey!

Kan der passe, at det ikke er muligt at fjerne kameralyden på en SE s700i?

Mvh.
Anders Christensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-08-05 15:40

Anders Christensen skrev:

>Kan der passe, at det ikke er muligt at fjerne kameralyden på en SE s700i?

Jeg kan fjerne den ved at gå på lydløs, men et par stykker her
har skrevet at det ikke virker for dem, og de har vist ikke
fundet andre metoder.

--
Bertel

Fra : Palle Jensen

Dato : 13-08-05 17:41

On 12 aug 2005, Bertel Lund Hansen wrote in
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Jeg kan fjerne den ved at gå på lydløs, men et par stykker her
> har skrevet at det ikke virker for dem, og de har vist ikke
> fundet andre metoder.

Er det egentlig ikke en K700i du har Bertel?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-08-05 20:49

Palle Jensen skrev:

>Er det egentlig ikke en K700i du har Bertel?

Jo for sytten. En svipser.

--
Bertel

Fra : Johnt

Dato : 22-08-05 23:42

> [...]
Har du prøvet at trykke på # når du tager billeder ?

Hilsen
Johnt

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-08-05 09:23

On 23 aug 2005, Johnt wrote in dk.teknik.telefoni.mobil:

> Har du prøvet at trykke på # når du tager billeder ?

Fjerner ikke lyden på K700i ihvertfald...

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-08-05 10:23

Palle Jensen wrote :

> Fjerner ikke lyden på K700i ihvertfald...

Mon ikke han mener du skal slå lyden fra *før* du starter kameraet op ?
det fjerner i hvert fald kamera lyden på min K700

Fra : Johnt

Dato : 30-08-05 21:01

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke han mener du skal slå lyden fra *før* du starter kameraet op ?
> det fjerner i hvert fald kamera lyden på min K700

Jo, jeg mente før - undskyld

Hilsen
Johnt

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-08-05 14:50

> Kan der passe, at det ikke er muligt at fjerne kameralyden på en SE
> s700i?

Nej, det kan godt lade sig gøre, men det kræver en softwareopdatering.
Med den originale firmware kunne jeg heller ikke slippe for lyden, lige
meget om jeg satte den på lydløs eller ej, men under opdateringen til en ny
firmware kunne jeg vælge at patche firmwaren, så den aldrig sagde lyde igen
(kun kameraet altså), og det virker.

--
signing off.. Martin Sørensen