Hvad er de beste danske sites og fora om s~
Fra : Mads

Dato : 12-08-05 08:50

Hej

Jeg har siddet og læst lidt sejlads ting, her og andre steder på
nettet. Der er jo temmelig mange sejlads relaterede sider på nettet i
dag, men jeg savner ligesom fornemmelsen af at have fundet mødestedet
- det forum hvor der er mest aktivitet og det sitet som virkelig bare
har de helt fede artikler? Hvor er de beste danske sites og fora om
sejlads på nettet?

Mads

Fra : Ivar Holm

Dato : 12-08-05 11:05

Nu ved jeg ikke hvad du "er til", men her er et godt udvalg:
http://www.maritimelinks.dk/

Ivar Holm

Fra : Mads

Dato : 12-08-05 12:04

Ivar Holm wrote:
> Nu ved jeg ikke hvad du "er til", men her er et godt udvalg:
> http://www.maritimelinks.dk/
>
> Ivar Holm

Hehe "hvad jeg er til", cigaretter, whis... Nej, først og fremmest
søger jeg nok bare det mest aktive forum, der hvor flest sejlere
udveksler råd og sladder. Men også det bedste nyheds site, der hvor
jeg kan læse om kommende udstillinger osv. og måske også lidt et
sted med gode "gør det selv" på båden artikler.

Mads

Fra : Arne Sveipe Knudsen

Dato : 12-08-05 15:25

Sjekk
www.baatplassen.no

Arne

Fra : Mads

Dato : 13-08-05 10:06

Bjarke Christensen (IngenSpam) wrote:
> Mon ikke det er her i gruppen ?? Det er i hvert fald et af de mest aktive
> steder.

OK, så har jeg fundet stedet. Hvad så med artikler om gør det selv
ting på båden osv. er der et site som bare er stedet.

Hvad med nyheder, - omkring bådustillinger og den slags?

Mads

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 13-08-05 10:56

Jeg synes ikke der findes noget enkeltstående sted som er de andre meget
overlegen. Det skal du nok cruise lidt rundt på nettet. - og det er jo det
internettet er tiltænkt til.

Mange mærkeklubber (og "idioter" som mig) bruger tid på at samle
ideer/information/inspiration til lige netop deres modeller, så det kan være
du skal checke om der findes noget for lige præcis din bådmodel.

Bjarke
(www.MAXImalt.dk)