Zone Alarm på netværk hvordan går jeg det
Fra : MuLLe

Dato : 11-08-05 14:17

Hej NG.

Jeg har to pc'er, hvor den ene har internet og deling af denne.
Men hver gang jeg skal på nette med den anden, bliver jeg nød til at slukke
for ZA.
Og det er jo ikke så sikkert, vel.

Hvordan gør jeg så den anden pc kan komme på nettet, uden at slukke.
Er der en der kan hjælpe mig, med en udførlig vejledning.

Mit internet er et gammel TDC ATM forbindelse, med et Efficient SS-3010 net
kort.
Til netværket bruger jeg bundkortets netværks tilslutning, et Marvell Ykon
88E800.
Jeg kører med XP pro SP1.

MvH MuLLe

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-05 15:58

> Hvordan gør jeg så den anden pc kan komme på nettet, uden at slukke.
> Er der en der kan hjælpe mig, med en udførlig vejledning.

Nu har jeg selvfølgelig ikke lige en maskine med ZA ved hånden. Men mons tro
du ikke skal tilføje den anden maskine i din trusted-zone?

Fra : MuLLe

Dato : 11-08-05 16:10

"Ivan [7100]" wrote
> Nu har jeg selvfølgelig ikke lige en maskine med ZA ved hånden. Men mons
tro
> du ikke skal tilføje den anden maskine i din trusted-zone?

Jeg har prøvet, men jeg kan siiiimpelhen ikke få det til at virke.
Måske er det mig der gør noget forkert, men virke det vil det ikke.

MvH MuLLe

Fra : MuLLe

Dato : 13-08-05 14:45

> [...]
> kort.
> Til netværket bruger jeg bundkortets netværks tilslutning, et Marvell Ykon

Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig ?

MvH MuLLe

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-08-05 06:52

On Sat, 13 Aug 2005 15:45:12 +0200, "MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com>
wrote:

> Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig ?

Du kunne spørge ZoneLabs selv eller i deres forum.

Du kunne også vælge en firewall, du kan finde ud af. En firewall, du
ikke forstår er faktisk værre end ingenting.

-A