Auto-SMS fra windows PC med Nokia 3120 - h~
Fra : B. Nice

Dato : 11-08-05 14:01

Jeg har en Nokia 3120 med Nokia PC suite hvorfra jeg kan sende SMS'er.

Men nu vil jeg gerne kunne sende SMS'er automatisk som en del af min
netværks-overvågning. D.v.s. ved hjælp af et program som overvåger mit
netværk og sender en SMS når noget er nede.

Jeg kan ikke få det til at virke direkte med det monitorerings-program
jeg bruger (Servers Alive) selv om det skulle understøtte det (det er
noget med at programmet forventer at bruge mobilen som almindeligt
modem, og det kan jeg f.... ikke finde ud af).

Men findes der måske et lille program som kan sende en SMS fra en
kommandolinie og som virker umiddelbart med Nokia 3120?

Programmet må gerne være freeware eller billigt shareware (< 200 kr.)
og det skal være til WINDOWS.

Nogen ide'er?

/B. Nice

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 14-08-05 19:50

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> netværk og sender en SMS når noget er nede.

> Programmet må gerne være freeware eller billigt shareware (< 200 kr.)

Jeg har tidligere brugt SMS gateway og et kabel til nokia'en
Dette samt at man fra NMS kan ved event eksikvere kommandolinje til SMS
gateway'en.

Lign programmer findes sikker også.

hth
Martin

Fra : touchring@yahoo.com

Dato : 25-08-05 23:18

You can find a free SMS Sender software that links up to a mobilephone
here -

http://www.visualgsm.com/products_vgsmlite.htm

Regards,
Joshua Lim