RS232
Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 11-08-05 08:36

Hej NG.

Jeg bruger D5Pro og har brug for at sende og modtage via RS232, men jeg kan
ikke rigtig finde nogen komponenter til det.
Hvor finder jeg dem?

Mvh Kurt

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 11-08-05 10:27

Er det ikke sådan noget Async Pro fra Turbopower kan? Det kan findes på
sourceforge nu.

hilsen
Uffe

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 11-08-05 11:19

Det ser det ud til, at det er!
Jeg prøver den.
Tak.
/Kurt

Fra : PØLLE

Dato : 13-08-05 22:41

Hvis du sender mig din rigtige mailadresse, så har jeg en brugbar komponent
som også kan bruges til XP.

PØLLE