mouse pressed
Fra : Wiljan

Dato : 10-08-05 09:13

Hej

Jeg har lavet en aplikation i D7 som vestår af 1 form med nogle knapper og e
slidebar til nog justering.

Desuden har jeg en Telnet forbindelse der taler med noget andet udstyr.

Umidelbart virker det hele fint.........men

Vedr Telnet modtager jeg data en gang imellem denne data starter en timer
for sener at sende data ud på telnet igen. (virker fint)

Til telnet nruger jeg APRO ApdWinsockPort1

Der sker nu følgende når man klikker venstre mussetast på srolbaren og
"justerer" at data nu ikke bliver sendt ud på telnet.

Telnet modtager stadig og timer bliver started og løber ud (jeg har laver en
udlæsning på skærmen når timer starter/ udløber.

Så det virker som om man ikke kan sende telnet men mussetasten holdes nede?
jeg gætter på det er et spørgsmål og at 1 form = singlethread og der nu er
brug for at køre som multithread... hvad er det lige jeg skal kigge efter?

Hilsen Wiljan

Fra : Harald

Dato : 10-08-05 13:41

"Wiljan" <wiljan@post8.fjern.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brug for at køre som multithread... hvad er det lige jeg skal kigge efter?

Kan du ikke bare smide ApdWinsockPort1 i en tråd (TThread) for sig selv.

/HK

Fra : Wiljan

Dato : 10-08-05 15:05

> Kan du ikke bare smide ApdWinsockPort1 i en tråd (TThread) for sig selv.
>
> /HK

Det lyder meget rigtigt men hvordan er det lige man gør det?

Wiljan

Fra : Harald

Dato : 11-08-05 06:58

> Det lyder meget rigtigt men hvordan er det lige man gør det?

Hvis du vil vide en del om det så læs her:

http://www.google.dk/url?sa=U&start=1&q=http://www.pergolesi.demon.co.uk/prog/threads/ToC.html&e=10342

/HK