hvilken chipset køler
Fra : Lars K.

Dato : 10-08-05 08:10

hvilken chipset køler er bedst til A8N-e, for den der sidder derpå er ikke
en s... værd, den larmer som et helt tærskværk

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 09:40

"Lars K." <ingen@adgang.dk> skrev i en meddelelse
> hvilken chipset køler er bedst til A8N-e, for den der sidder derpå er ikke
> en s... værd, den larmer som et helt tærskværk

Hej
Jeg har sat denne på Zalman på mit A8N.E
http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=ZM-NB47J&goto=productinfo&mainfunc=link

Fra : BorreBoy

Dato : 10-08-05 09:41

"Lars K." <ingen@adgang.dk> skrev i en meddelelse
> hvilken chipset køler er bedst til A8N-e, for den der sidder derpå er ikke
> en s... værd, den larmer som et helt tærskværk

Jeg har sat en volt regulator på, så den nu kører 7 volt. Det hjalp

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 12:30

Lars K. wrote:
> hvilken chipset køler er bedst til A8N-e, for den der sidder derpå er ikke
> en s... værd, den larmer som et helt tærskværk

Få dig en Blue Ice II fra Coolermaster. den gør jobbet fremragende (jeg
har været afholdenede fra zalman's passive nb-47 profil pga.
varmeudviklingen) og er ca en hund billigere end Swiftech's chipset køler.

Fra : Jakob M

Dato : 10-08-05 14:38

> Få dig en Blue Ice II fra Coolermaster. den gør jobbet fremragende (jeg
> har været afholdenede fra zalman's passive nb-47 profil pga.
> varmeudviklingen) og er ca en hund billigere end Swiftech's chipset køler.

Det er vel denne her du mener ?

4500 omdrejninger er stadigvæk en del, hvor meget larmer den i praksis ?.

Mvh
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-05 19:40

Jakob M wrote:

> Det er vel denne her du mener ?
>
> 4500 omdrejninger er stadigvæk en del, hvor meget larmer den i praksis ?.
>
> Mvh
> Jakob

4500 er en del ja, men jeg gætter på at det ikke er meget mere end den
originale A8N køler ved 7 volt ? og så er den her i væsentligt bedre
kvalitet... men for at svare på dit spørgsmål; nej den larmer ikke, jeg
kan i al fald ikke høre den (den er ikke blot druknet i andet støj heller)

og den kan jo også modificeres til at køre 7 volt velsagtens?

Fra : Lars K.

Dato : 11-08-05 17:34

Takker for de mange gode svar