Agn til fladfisk
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 09-08-05 22:46

Mojn !

Hvis man ser bort fra sandorme, som kan være vanskelige at få fat på,
og ser bort fra de kunstige sandorme, som jeg aldrig har fanget noget
på, hvad kan man så bruge ??
Rejer og muslinger ryger af krogen. Hvad med sildestrimler? Eller
er der nogen, der har et andet (afprøvet) forslag.
Mvh.: Hans

Fra : Charlotte

Dato : 10-08-05 06:17

Hejsa

Jeg fik svar længere nede kig der... jeg fik anbefalet gulp og jeg må sige
at jeg blev overrasket og dette kunstige stads, jeg fangede bedre på det
end
jeg normalt ville gøre på orm så det skulle du prøve, plus at du så altid
har agn i kassen hvis lysten melder sig..

Charlotte
"

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 10-08-05 07:19

"Charlotte" <CharlotteFJERN@FJERN5750.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg normalt ville gøre på orm så det skulle du prøve, plus at du så altid
> har agn i kassen hvis lysten melder sig..

"gulp" ? - hvad er det ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Spangkuk

Dato : 10-08-05 11:57

"Brian S. Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev

> "gulp" ? - hvad er det ?

http://www.grejonline.dk/default.php?vis=vare&kat_id=13&l1=13&l2=&l3=&v_id=6591

"Agnen afgiver konstant duft- og smagsstoffer til vandet,
og smager og føles som et levende agn"

Hvem pokker har de lokket til at prøvesmage ???

Spang

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 10-08-05 13:16

> [...]
>jeg normalt ville gøre på orm så det
>skulle du prøve, plus at du så altid
>har agn i kassen hvis lysten melder sig..

Hej Charlotte !!

Det lyder som om, at du har prøvet dem !! Jeg har set under Berkley
og der findes fire forskellige varianter. Hvilken af dem er det som
du har de gode erfaringer med ???
Mvh.:
Hans

Fra : Charlotte

Dato : 11-08-05 05:15

Hej

Jeg tog de lange der ligner sandorm for dem kan du skærer i mindre stykker
da de jo trods alt er lidt pebrede i prisen, var bare et godt råd jeg fik
af
ham i butikken, de koster 100.- for 10 orm.. men ok man bruger jo også
hurtigt en mindre formue på levende og de her holder sig jo bare hvis man
beholder dem i posen. Men de er bare gode..

charlotte
"

Fra : JW

Dato : 10-08-05 06:51

"Hans Mikkelsen (slet 0400S)" <bkfoto3@0400Smail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Rejer og muslinger ryger af krogen. Hvad med sildestrimler? Eller
> er der nogen, der har et andet (afprøvet) forslag.

Hej der....

Du går ned til din lokale fiskemand, og køber nogle ferske blæksprutte
hoveder, som du så skærer i lange tynde strimler. Det er hamrende effektivt
og ikke til a flå af krogen!...

MVH

Jens W...