Lækre lokaler til erhverv udlejes i Birker~
Fra : Lars Hendriksen

Dato : 09-08-05 20:34

Fra : Jonas Kofod

Dato : 09-08-05 21:46

"Lars Hendriksen" <Lars@LHCom.dk> skrev i en meddelelse
news:Wy7Ke.64246$Fe7.205201@news000.worldonline.dk...
> Se mere på:
>
> http://www.frbsport.dk/Site_frbsport.nsf/Birkeroed?Openpage
>
> Mvh
> Lars

Denne gruppe er tiltænkt dine reklamer.

Fra : Kim

Dato : 10-08-05 08:15

On Tue, 9 Aug 2005 22:46:28 +0200, "Jonas Kofod"
<KofodFJERN@kampsax.dtu.dk> wrote:

>Denne gruppe er tiltænkt dine reklamer.

Forkert.

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 10-08-05 08:48

"Kim" <k@x.x> wrote in message

> Forkert.

Mon ikke der blot er smuttet et "ikke" for Jonas?

hilsen
Uffe

Fra : Jonas Kofod

Dato : 10-08-05 11:49

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse
> "Kim" <k@x.x> wrote in message

> Mon ikke der blot er smuttet et "ikke" for Jonas?

Jo

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 10-08-05 20:17

On 09/08/05 22:46, in article ddb4pn$2iv6$1@gnd.k-net.dk, "Jonas Kofod"
<KofodFJERN@kampsax.dtu.dk> wrote:

> Denne gruppe er tiltænkt dine reklamer.

Hvad mener du med det ?
Må man ikke reklamere med kontor til leje her ?

Mvh.
Charlotte

--
Bøger sælges:
www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Petersen_Michael

Dato : 10-08-05 20:34

In news:BF201F47.10C01%tullepost@paradis.dk,
Charlotte Jensen <tullepost@paradis.dk> Typed:

> Hvad mener du med det ?
> Må man ikke reklamere med kontor til leje her ?

Nej, reklamer hører til i news:dk.opslag
Køb salg og leje hører til i markeds hierarkiet.

Jeg kan varmt anbefale en tur forbi http://www.usenet.dk/ det giver et godt
indblik i hvad usenet er for en størrelse, og hvor det er relevant at poste
hvad..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 11-08-05 13:21

On 10/08/05 21:33, in article 42fa5690$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnem?ge@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> indblik i hvad usenet er for en størrelse, og hvor det er relevant at poste

Min pointe var mest, at der er mange måder at sige tingene på og sure opstød
gør mig i endnu dårligere humør end en reklame...

Mvh.
Charlotte

Fra : alexbo

Dato : 11-08-05 13:44

"Charlotte Jensen" skrev

> Min pointe var mest, at der er mange måder at sige tingene på og sure
> opstød
> gør mig i endnu dårligere humør end en reklame...

Sidste gang Lars Henriksen brød reglerne for reklame fik han en venlig
vejledning, denne gang fik han et "surt opstød" næste gang får hans udbyder
en klage over ham.

Det synes jeg er en fornuftig og naturlig udvikling, uanset om Lars er
ligeglad med reglerne eller bare er dum, så får reklamer ikke lov til at gå
upåtalt.

mvh
Alex Christensen

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 12-08-05 00:08

On 11/08/05 14:43, in article
42fb4831$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk, "alexbo" <alexbo@email.dk>
wrote:

> [...]
> ligeglad med reglerne eller bare er dum, så får reklamer ikke lov til at gå

Ok. Det vidste jeg ikke. Jeg kender Lars og fik bare lige behov for at
"forsvare" ham
Selvfølgelig skal han holde sig til reglerne...

Mvh.
Charlotte

--
Bøger sælges:
www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Petersen_Michael

Dato : 11-08-05 15:24

In news:BF210F64.10C54%tullepost@paradis.dk,
Charlotte Jensen <tullepost@paradis.dk> Typed:

> Min pointe var mest, at der er mange måder at sige tingene på og sure
> opstød gør mig i endnu dårligere humør end en reklame...

Er der nogen der har trådt dig over tæerne?

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 12-08-05 00:10

On 11/08/05 16:24, in article 42fb5f8c$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnem?ge@mail.tele.dk> wrote:

> In news:BF210F64.10C54%tullepost@paradis.dk,
> Charlotte Jensen <tullepost@paradis.dk> Typed:

> Er der nogen der har trådt dig over tæerne?

Nej ikke alligevel...
Jeg vidste ikke, at Lars havde reklameret før og jeg reagerede blot fordi
jeg ofte oplever denne manglende tolerence for andres menneskelighed (læs:
fejl), men jeg tog fejl denne gang og undskylder min utidige indblanding

Mvh.
Charlotte

--
Bøger sælges:
www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Petersen_Michael

Dato : 12-08-05 12:15

In news:BF21A74E.10C7B%tullepost@paradis.dk,
> [...]

> fordi jeg ofte oplever denne manglende tolerence for andres
> menneskelighed (læs: fejl), men jeg tog fejl denne gang og undskylder

Bare ok, jeg tilgiver dig ;c)

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 11-08-05 18:50

Charlotte Jensen wrote:
-snip-

> Min pointe var mest, at der er mange måder at sige tingene på og sure opstød
> gør mig i endnu dårligere humør end en reklame...

Folk der spammer dk.erhverv med gentagen reklameri gør mig i *rigtig
dårligt* og irriterende humør. Ikke at du (vistnok) gør noget galt, men
der er der sgu' så mange andre der gør.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 12-08-05 00:12

On 11/08/05 19:49, in article
42fb8f8f$0$22736$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, "Martin Jørgensen"
<unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

> [...]
>
> Folk der spammer dk.erhverv med gentagen reklameri gør mig i *rigtig
> dårligt* og irriterende humør. Ikke at du (vistnok) gør noget galt, men

Jeg er helt med, du får lige en smiley til humøret

Mvh.
Charlotte

--
Bøger sælges:
www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Leonard

Dato : 10-08-05 20:39

Charlotte Jensen <tullepost@paradis.dk> wrote:

>Må man ikke reklamere med kontor til leje her ?

Nej, ikke i dk.erhverv:
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.erhverv
Der ønskes ikke nogen form for reklamer. Disse henvises til
dk.loppemarked. Stillingsannoncer henvises til
dk.opslag.stillinger. Der ønskes heller ikke indlæg angående
køb og salg af f.eks. værktøj eller andre fagrelaterede
rekvisitter. Disse henvises til dk.loppemarked.* hierarkiet.

og heller i dk.opslag:
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.opslag
Opslag om køb og salg henvises til grupperne i
dk.marked.*-hierarkiet.

Reklamen hører til i dk.marked.kommerciel

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Kim

Dato : 10-08-05 08:14

On Tue, 9 Aug 2005 21:34:14 +0200, "Lars Hendriksen" <Lars@LHCom.dk>
wrote:

>Se mere på:

Annoncer er ikke velkomne i denne gruppe.

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Lars Hendriksen

Dato : 13-08-05 21:10

....at mit tilbud kunne skabe så meget ravage anede jeg ikke! Jeg er ikke
nogen spammer, og bruger ikke Usenet så forfærdelig tit, og var overbevist
om at det var interessant for hovedgruppen Erhverv, at kunne leje nogle gode
lokaler.

Jeg vil ikke indgå i diskussionen (som efter at have læst alle indlæggene må
klassificeres som "diskussion for diskussionens skyld" <:), men undskylder
selvfølgelig overfor de af jer som er blevet stødt på manchetten.

De bedste hilsner
Lars

Fra : Petersen_Michael

Dato : 14-08-05 09:20

In news:1ssLe.64725$Fe7.208692@news000.worldonline.dk,
Lars Hendriksen <Lars@LHCom.dk> Typed:
> ...at mit tilbud kunne skabe så meget ravage anede jeg ikke!

Du lærer det nok en dag, forhåbentlig inden du ligger i kill filteret hos de
fleste læsere af gruppen.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 15-08-05 09:25

"Lars Hendriksen" <Lars@LHCom.dk> wrote in message
> [...]
> om at det var interessant for hovedgruppen Erhverv, at kunne leje nogle

www.reur.dk kan du se en liste over ledige erhvervslokaler for Roskilde
og omegn. Her er ca. 100 annoncer. Kan du forestille dig, hvordan denne
gruppe ville se ud, hvis alle i hele landet synes, at deres nok så
interessante lokale skulle annonceres i denne gruppe?

Hvis man er begynder i et forum (hvad enten "in-real-life" eller på nettet),
så prøv først lige at høre/se på, hvad andre snakker om. Ser du andre
lokale-annoncer? Nej, vel?

Her følger i øvrigt et citat fra dig selv i denne gruppe, 5-6-2005, efter at
have postet en skjult reklame for din web-virksomhed: "Ok, point taken! Jeg
syns bare ikke din kritk var berettiget, men jeg tager den til mig, og vil
fremover undersøge etiketten for gruppen nøjere, inden jeg poster."

En søgning på dit navn via Google for denne gruppe viser, at du har postet i
den så tidligt som i 1999 og dengang var det også deciderede reklamer.

I de flestes øjne er du dermed spammer, uanset hvad du selv synes.

hilsen
Uffe