Mærkeligt Gmail problem
Fra : -= JF =- priv

Dato : 09-08-05 18:58

Hej.

Når jeg læser min Gmail i IE6 er skriften lille og gnidret, mens tekst på
alle andre sider er helt som normalt.

Er der nogen som har et bud på en løsning?

På forhånd tak!
Mvh John

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-08-05 23:28

"-= JF =- priv" <@> skrev:

>Når jeg læser min Gmail i IE6 er skriften lille og gnidret, mens tekst på
>alle andre sider er helt som normalt.

Kan du ikke zoome med Ctrl+musehjul (eller skifte tekststørrelse
via menuen)?

--
Bertel

Fra : -= JF =- priv

Dato : 10-08-05 17:58

> Kan du ikke zoome med Ctrl+musehjul (eller skifte tekststørrelse
> via menuen)?

Ctrl+mus hjalp. Tak for hjælpen!!

Jeg kender godt funktionen fra Officepakken, men var ikke klar over at den
også kunne bruges i dette tilfælde.

Mvh John

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-08-05 19:20

"-= JF =- priv" <@> skrev:

>Ctrl+mus hjalp. Tak for hjælpen!!

>Jeg kender godt funktionen fra Officepakken, men var ikke klar over at den
>også kunne bruges i dette tilfælde.

Den fungerer i Opera, Firefox og IE.

--
Bertel

Fra : -= JF =- priv

Dato : 10-08-05 19:24

> Den fungerer i Opera, Firefox og IE.

Jeg har lige siddet og leget med funktionen i IE... Ret praktisk funktion
for svagtseende, for hold da op en skriftstørrelse man kan lave!

Mvh John

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-08-05 19:43

"-= JF =- priv" <@> skrev:

>Jeg har lige siddet og leget med funktionen i IE... Ret praktisk funktion
>for svagtseende, for hold da op en skriftstørrelse man kan lave!

Hm, jeg er ikke imponeret. Så skulle du se når man i Opera zoomer
1000% (tusind). Men jo, det er godt for svagtseende.

--
Bertel

Fra : -= JF =- priv

Dato : 10-08-05 20:55

> "-= JF =- priv" <@> skrev:
>
> Hm, jeg er ikke imponeret. Så skulle du se når man i Opera zoomer
> 1000% (tusind). Men jo, det er godt for svagtseende.

Jeg har prøvet Opera for flere år siden, men synes ikke rigtigt at jeg kunne
blive rigtigt dus med den - men 1000% er da imponerende stort

Mvh John

Fra : Lars Klintholm

Dato : 10-08-05 21:32

Den 10 aug 2005 skrev -= JF =- priv i
dk.edb.internet.software.browser:

> Jeg har prøvet Opera for flere år siden, men synes ikke rigtigt at
> jeg kunne blive rigtigt dus med den - men 1000% er da imponerende
> stort

Det mest imponerende ved Operas zoom er vel at grafikken følger med, så
siden stadig ser "rigtig" ud, i IE er det kun teksten der ændres. Og så
kan du i Opera bruge + og - tasterne til at zoome med

Lars Klintholm

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-08-05 06:43

"-= JF =- priv" <@> skrev:

>Jeg har prøvet Opera for flere år siden, men synes ikke rigtigt at jeg kunne
>blive rigtigt dus med den -

Mystisk. Der er to programmer som jeg efter 10-20 sekunder vidste
at jeg ville blive begjstret for. Det er Agent og Opera. Dem har
jeg brugt lige siden jeg prøvede de første versioner.

>men 1000% er da imponerende stort

Som Lars Klintholm også anfører, er det mere den problemfri
zoomning der imponerer, og ikke så meget størrelsen (selv om det
var den jeg skrev om). Opera har kunnet zoome på denne måde i
hvert fald fra version 2 (og måske også 1). Det var før der var
tænkt på Internet Explorer.

--
Bertel