Hvilket bundkort har jeg ???
Fra : Tine Ipsen

Dato : 09-08-05 14:39

Jeg kan ikke finde produkt navnet på bundkortet. De eneste oplysninger jeg
kan finde er, at det er en model PSF97.....Samt at det er chipset med ALI
produkter....
Er der mon nogen der kan hjælpe mig, da jeg søger en manual til dette
bundkort

--
Med kærlig hilsen
Tine Ipsen

Besøg vores hjemmeside www.ravnsgaard-rideskole.dk

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 09-08-05 17:39

On Tue, 09 Aug 2005 15:39:13 +0200, Tine Ipsen wrote:

> [...]
> ALI produkter....
> Er der mon nogen der kan hjælpe mig, da jeg søger en manual til dette

PC-CHIPS er berygtet for den slags, prøv at lede efter PC-CHIPS roulette,
eller noget i den stil, der kan du ud fra bestykningen finde frem til
modellen.

Tomas

Fra : FedeDorit

Dato : 09-08-05 18:45

"Tine Ipsen" <ravnsgaard@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> produkter....
> Er der mon nogen der kan hjælpe mig, da jeg søger en manual til dette

Hent Everest på http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en
og så skulle du kunne se producent og evt. et link til hjemmeside.

Fra : hansen

Dato : 09-08-05 23:43

> [...]
> produkter....
> Er der mon nogen der kan hjælpe mig, da jeg søger en manual til dette

Hvis du bruger Windows XP kan dette fortælle dig det.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-08-05 16:49

On Tue, 9 Aug 2005 15:39:13 +0200, "Tine Ipsen"
<ravnsgaard@adslhome.dk> wrote:

>Er der mon nogen der kan hjælpe mig, da jeg søger en manual til dette
>bundkort

Se om ikke BIOS IDen bliver vist når du booter (prøv evt. at trykke
'Pause' tasten, det virker på nogle bundkort).

Slå så din BIOS op på Wim's BIOS page:
http://www.wimsbios.com/

Hvis ikke det kan bruges kan du lede efter et 'FCC-ID' nummer på dit
bundkort, og slå så ID nummeret op her:
http://www.fcc.gov/oet/fccid/