Mega stor svulst
Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-08-05 00:09

Hejsa alle

Nu bare fordi de vakte lidt moro, og rigtigt megen tvivl, eller måske bare
mistanke til min fatteevne, da jeg i et indlæg tidligere, nævnte en svulst,
så stor, at der måtte flere portører til at løfte den, medens den blev
bortopereret.
De kære tvivlere, får nu chancen for selv at se udsendelsen, da den kommer
næste mandag, på National Geographic.
Jeg havde ikke engang overdrevet, sagde jeg ikke 70 Kg, men helt præcist,
vejede den 72 Kg. Det må vel være noget af en verdensrekord, og vel en, som
ingen har lyst til at slå ..

M.V.H.....Benny..

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 09-08-05 07:29

"Benny Mortensen" <ikkenoget@brugbar.adresse> skrev i en meddelelse
> Hejsa alle

> næste mandag, på National Geographic.

Hvis man nu ser Discovery på mandag (kl. 21 - "Superkirurgi") har man nok en
større chance

MVH Mette

Fra : Myggen

Dato : 09-08-05 09:30

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <ikkenoget@brugbar.adresse> skrev i en meddelelse

> Hvis man nu ser Discovery på mandag (kl. 21 - "Superkirurgi") har man nok
> en større chance
>
> MVH Mette

Ja der har jeg i hvert fald haft held til at falde over lige netop
udsendelse med "kæmpe svulsten" adskillige gange...
Fascinerende, og skræmmende på samme tid!

Trine

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-08-05 11:02

> [...]
>
> "Benny Mortensen" <ikkenoget@brugbar.adresse> skrev i en meddelelse

> Hvis man nu ser Discovery på mandag (kl. 21 - "Superkirurgi") har man nok

Så får man åbenbart 2 chancer

M.V.H.....Benny..

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 09-08-05 11:29

"Benny Mortensen" <ikkenoget@brugbar.adresse> skrev i en meddelelse

> "Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> en

> Så får man åbenbart 2 chancer

Ifølge www.nationalgeographicchannel.dk sender de nu ikke noget som helst i
den retning - med mindre kirurgien var så avanceret og kæmpesvulster en
kendt krigsskade under 2. verdenskrig *G* (og hvorfor lærte jeg ikke noget
om det til førstehjælp i mine unge år i forsvaret *skumle-skumle*).

MVH Mette

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-08-05 08:23

> [...]
> kendt krigsskade under 2. verdenskrig *G* (og hvorfor lærte jeg ikke noget
> om det til førstehjælp i mine unge år i forsvaret *skumle-skumle*).

Der kan man da bare se, så har de sgu sovet godt, for da jeg hørte det, var
det så sent, så Discovery havde indstillet sendingen, og NGC reklamerer jo
kun for sig selv, men så er det da heldigt, at udsendelsen alligevel kommer
på Discovery. Når NGC klodser sådan i det.

M.V.H.....Benny..

Fra : who cares

Dato : 20-08-05 17:00

> [...]
> Jeg havde ikke engang overdrevet, sagde jeg ikke 70 Kg, men helt præcist,
> vejede den 72 Kg. Det må vel være noget af en verdensrekord, og vel en,

vil da blot liiiiige informere om man vist kan se den svulst du nævner, i
"superkirurgi" i aften på discovery.. det kommer måske lidt sent for nogle
(01.00) men det kommer
Så har man ikke fået set det endnu kunne det være en mulighed...