Ø: SW2001 H: nada
Fra : D-man

Dato : 05-06-01 13:08

Jeg vil ha' SW2001

Fra : Lars

Dato : 05-06-01 19:18

> Jeg vil ha' SW2001

Du kan helt sikkert købe en sådan hos een af de danske Solidworks forhandlere.

mvh Lars

Fra : mold_kon

Dato : 06-06-01 06:22

se på www.teamworks.dk eller www.sdh.dk de kan helt sikkert sælge dig en
licens

Fra : D-man

Dato : 06-06-01 06:51

OK, tak ska' i ha' !!??

Så mangler jeg bare nogen der vil gi' mig 50k til indkøbet...... anybody ??

Fra : P.C.

Dato : 06-06-01 09:39

Hi.

D-man skrev i meddelelsen ...
>OK, tak ska' i ha' !!??
>
>Så mangler jeg bare nogen der vil gi' mig 50k til indkøbet...... anybody ??

Tja ,------ Autodesk har jo i mange år nydt godt af at der cirkulerede så mange
kopier ,så firmaer kunne finde medarbejdere med et stort kendskab til de
forskellige programmer og applikasioner. -------- Det er min personlige mening
,at det er en smule dobbeltmoralsk på den ene side at have så høje priser ,at
det er de færreste der ville anskaffe programmerne selv og så alligevel kunne
have en så høj markeds andel ; men det er jo en længere forklaring ;))
P.C.

Fra : Craig David

Dato : 06-06-01 16:28

Enig.

Piratsoftware er godt for softwarefabrikanterne! Uden warez var der ingen
der kunne finde ud af at bruge de sindsygt dyre programmer og kendskabet til
fx CAD programmer ville være minimalt.

/CD

Fra : Martin Thomsen

Dato : 15-06-01 12:39

Interessant tanke. Så er det også godt, at der er nogle, der hugger de alt
for dyre pc'er, for ellers var der aldrig nogen, der ville finde på at købe
dem.

Hvad lever I egentlig selv af - og er det også noget, der egentlig burde
stjæles - bare fordi det kunne være godt for jer?

I cadconcept lever vi af at udvikle og sælge programmer, og hvad er
forskellen på, om du stjæler et af dem, eller om du stjæler min bil? Eller
måske har jeg bare misforstået jeres ironi?

Med venlig hilsen
Martin Thomsen
Direktør
cadconcept a|s