Summa: Faktura-udskrift - kun muligt efter~
Fra : Morten

Dato : 08-08-05 20:58

Hej

Når jeg opretter en faktura uden at bogføre den (Ordre) - og vælger at
udskrive en faktura, så er der ikke faktura-nummer o.l. på ... men når den
er bogført (Faktura) så kommer det på ... kan det laves så det også kommer
på når den kun er en ordre?

/Morten

Fra : Karsten Madsen

Dato : 09-08-05 06:55

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er bogført (Faktura) så kommer det på ... kan det laves så det også kommer

Nej, man kan (selvfølgelig) ikke udskrive en faktura med fakturanummer før
den er bogført.

/karsten