Asus A8N-E
Fra : Klaus

Dato : 08-08-05 18:08

Har lige Monteret en pc med nævnte kort for en kollega.

Men han kan ikke få liv i fronthøjtalerne på lydkortet.

Og så virker de bagerste usb-stik ikke! Men front usb virker fint!

Mon kortet er defekt?

Mvh Klaus

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 08-08-05 19:05

"Klaus" <klaus@danbonet.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige Monteret en pc med nævnte kort for en kollega.
>
> Og så virker de bagerste usb-stik ikke! Men front usb virker fint!
>
> Mon kortet er defekt?

Er de enablet i bios?

Fra : Klaus

Dato : 08-08-05 19:33

noget. De må jeg da vist hellere tjekke, før jeg sender det
ind!

Fra : Thomas

Dato : 08-08-05 19:33

> Men han kan ikke få liv i fronthøjtalerne på lydkortet.

> Og så virker de bagerste usb-stik ikke! Men front usb virker fint!

Er det slået til i biosen?

Thomas

Fra : Jens G

Dato : 08-08-05 19:56

On Mon, 8 Aug 2005 19:07:49 +0200, "Klaus" <klaus@danbonet.dk> wrote:

>Har lige Monteret en pc med nævnte kort for en kollega.
>
>Men han kan ikke få liv i fronthøjtalerne på lydkortet.

Er den rigtige driver til kortet installeret? Hvad siger
Enhedshåndtering? Er alt OK der?
Og er det rigtige højttalersystem valgt i indstillingerne for lyd?

>Og så virker de bagerste usb-stik ikke! Men front usb virker fint!

Igen drivere? Og som allerede foreslået, bios indstillinger.

>Mon kortet er defekt?

Det kan jo også være.

--
Jens G

Fra : Klaus

Dato : 08-08-05 21:32

Kan det være fordi jeg har brugt drivere beregnet til 64 bit's Windows XP ?

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 08-08-05 21:46

> Kan det være fordi jeg har brugt drivere beregnet til 64 bit's Windows XP
> ?

Hvis det er en 32Bit's XP skal du også bruge 32Bit's drivere.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 08-08-05 23:25

Klaus wrote:
> Kan det være fordi jeg har brugt drivere beregnet til 64 bit's Windows XP ?

ARGH! hvis du har installeret 64bit drivere på en 32bit XP har du vist
selv bedt om problemer

Hvordan har du båret dig ad med at få dem ind? hvis jeg da bare kunne få
mine canon printerdriver til 32bit ind på min x64 XP, ville jeg da være
glad for bare at kunne printe NOGET...

Fra : Hans

Dato : 09-08-05 01:59

Esben von Buchwald wrote:

> [...]
> få mine canon printerdriver til 32bit ind på min x64 XP, ville jeg da
> være glad for bare at kunne printe NOGET...

Det er faktisk lidt for dårligt, at Canon ikke får "noset" sig sammen til at
lave x64 drivere til Pixma serien med den udbredelse disse modeller har.

Hans

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 09-08-05 02:55

> Det er faktisk lidt for dårligt, at Canon ikke får "noset" sig sammen til at
> lave x64 drivere til Pixma serien med den udbredelse disse modeller har.
>
> Hans

Tja, mon ik de hellere vil have at vi køber en ny printer, når de om ½
år lancerer en ny serie, inkl x64 drivere? jeg ved i hvert fald at jeg
aldrig køber canon igen hvis jeg ik får x64 drivere