arkivlommer ?
Fra : Anne

Dato : 08-08-05 17:18

Hej NG

Jeg har før købt fichelommer/arkivlommer (dem de også opbevarer mikrokort i
på arkiverne, de hedder Durable 5680) dels
hos Nova Mikrofilm, Gl. Kongevej 3, Kbh og Mikrodan, Rødager Alle 125 i
Rødovre, men ingen af firmaerne eksisterer mere.
Ved du hvor man kan købe dem nu ?????? Jeg kan ikke finde dem på nettet.

mvh Anne Bach

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-08-05 18:10

On Mon, 8 Aug 2005 18:18:15 +0200, "Anne"
<annebach@vanlosenet.dk> wrote:

> Durable 5680

Er det mon her
mvh Ebbe
http://www.vikan.dk/sw1953.asp

Fra : Anne

Dato : 08-08-05 18:33

Hej Ebbe

Det var en webside til rengøring, det har ikke noget med det at gøre

mvh Anne

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 09-08-05 18:46

On Mon, 8 Aug 2005 19:33:20 +0200, "Anne"
<annebach@vanlosenet.dk> wrote:

>Hej Ebbe
>
>Det var en webside til rengøring, det har ikke noget med det at gøre
>
>mvh Anne
Ja, jeg var for hurtig, og for langsom til at slette, undskyld
mvh Ebbe

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-08-05 18:11

> [...]

>Rødovre, men ingen af firmaerne eksisterer mere.
>Ved du hvor man kan købe dem nu ?????? Jeg kan ikke finde dem på nettet.

http://www.vikan.dk/sw1953.asp
mvh Ebbe

der gik vist lidt kuk i det

Fra : Anne

Dato : 08-08-05 20:00

undskyld, jeg har sovet i timen. Mikrodan findes stadig, de har bare fået
nyt telefonnummer

mvh Anne