Chatbord til Nokia 6150 (T. Hansen)
Fra : Nenad Dragic

Dato : 05-06-01 12:31

Hejsa

Er der nogle af jer der har et chatbord fra T. Hansen?

Jeg har lige fået et nyt et pga. følgende problemmer.:

Jeg kan ikke skrive "1" når jeg er i SMS skirve mode, men hvis jeg skal
skrive et telefon nummer som jeg skal ringe op til så skriver den "1" når
jeg trykker på "1".

Jeg kan se at den skriver "1" og så er det som om der blever trykket på "1"
talet to gange til på telefonen så "," kommer frem istedet for "1".

Nogle der har prøvet dette eller har erfaring med det.

Min software version er V5.17 på en Nokia 6150.

Jeg har fået byttet chatbordet en gang før og nu skal denne også retur men
jeg vil lige vide om i har prøvet det samme.

På forhånd tak
Nenad

Fra : PHK

Dato : 06-06-01 17:09

"Nenad Dragic" <nenad@dragic.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogle af jer der har et chatbord fra T. Hansen?

Jep.
> [...]
>
> Jeg kan ikke skrive "1" når jeg er i SMS skirve mode, men hvis jeg skal
> skrive et telefon nummer som jeg skal ringe op til så skriver den "1" når

Mit board mister tilsyneladende strømmen i løbet af 10 sekunder efter
montering af nyt batteri. Jeg har opgivet den.

--
_
|_|