T610 vs T630..
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-08-05 16:00

Hej NG

Jeg vil have en anden mobil end min elendige N6610i
Jeg ved emmnet har været oppe, men ikke disse spørgsmål..

de er stort set ens rent teknisk, men...

Jeg har hørt en nogle klage over tastaturet på T630..
er den nogen som vil kommentere på det.. især hvis man har haft begge
modeller..

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-08-05 17:38

SmaRTrxxv skrev den 08-08-2005 16:59:
> [...]
>
> Jeg har hørt en nogle klage over tastaturet på T630..
> er den nogen som vil kommentere på det.. især hvis man har haft begge

T630 er skod til at skrive SMS.

Hold fingrene fra den.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-08-05 17:51

Carsten Riis wrote:

> T630 er skod til at skrive SMS.
>
> Hold fingrene fra den.

Pga. af tastaturet eller af andre årsager?

Thore

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-08-05 18:00

SmaRTrxxv skrev den 08-08-2005 18:51:

> Pga. af tastaturet eller af andre årsager?

Den er langsom. Du kan nå at skrive flere ord før telefonen viser
ordet i displayet.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-08-05 18:35

Carsten Riis skrev:

>Den er langsom. Du kan nå at skrive flere ord før telefonen viser
>ordet i displayet.

Det kan nogle også med 610. Man kan ikke sige "skod" i den
anledning, for det kommer an på hvor hurtigt folk skriver.
Hastigheden er ikke noget problem for mig.

--
Bertel

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-08-05 19:18

Bertel Lund Hansen wrote:

> Det kan nogle også med 610. Man kan ikke sige "skod" i den
> anledning, for det kommer an på hvor hurtigt folk skriver.
> Hastigheden er ikke noget problem for mig.

Det var netop sådan noget jeg forventede, så konklusionen må være at det
er en fin mobil til mig, da jeg ikke skriver SMS specielt hurtigt..

Thore

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-08-05 18:13

SmaRTrxxv skrev:

>Jeg har hørt en nogle klage over tastaturet på T630..
>er den nogen som vil kommentere på det.. især hvis man har haft begge
>modeller..

Jeg har en T610. Det er grundlæggende en god mobil, men
joysticket bliver ustabilt og repeatfunktionen bliver i visse
situationer koblet fra - jeg fatter ikke hvorfor det er lavet
sådan. Det er træls at rulle med et klik ad gangen.

Jeg har nu også en K700i som rent mekanisk er langt bedre (har
endnu ikke haft problemer (4 måneder), men der er enkelte ting
som 610'eren er bedre til.

Jeg har ikke prøvet en 630.

--
Bertel

Fra : DonE_8700

Dato : 08-08-05 18:38

Bertel Lund Hansen skrev:

> [...]
>
> Jeg har nu også en K700i som rent mekanisk er langt bedre (har
> endnu ikke haft problemer (4 måneder), men der er enkelte ting

Jeg har haft T610 - T630 og nu en K700i.
610/630 har jeg kun været glade for.
Syntes at skrive på 610/630 var ens.
Skærmen er noget bedre på 630 end 610, ude i solen.

--
Venligst
DonE

Fra : Johnt

Dato : 07-08-05 20:37

"DonE_8700" <DonE@stofaNOK.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg har haft en T610 i to år.

Jeg syntes, at det er en god telefon. Det eneste problem var at det var
nødvendigt med en softwareopdatering da den var ny.

Telefonen er faktisk ret solid, og kan tåle en del, uden at gå i stykker.
Det er ihvertfald ikke sket for mig.

Jeg syntes at den var ok at skrive sms og emails på. Nogle Nokia modeller er
sikkert hurtigere, men dækkede fint mit behov.

Hilsen
Johnt

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-05 22:18

Johnt wrote:

> Jeg syntes at den var ok at skrive sms og emails på. Nogle Nokia
> modeller er sikkert hurtigere, men dækkede fint mit behov.

Det er muligt, men Nokia har aldrig lavet noget der nærmer sig T610 i
elegance ... det har SE forøvrigt heller ikke siden ... har selv en K750i
som jeg er lykkelig for, men den er ikke så smukt og stilrent designet som
T610 - omend den er bedre på mange andre områder.

Mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 08-08-05 23:12

> Det er muligt, men Nokia har aldrig lavet noget der nærmer sig T610 i
> elegance

Der må jeg lige korrigere lidt... Jeg holder stadig på at de 2 lækreste
telefoner er nokias 8850 samt vertu modellem i guld
(www.nokia.dk/phones/8850, samt www.vertu.com). Men de har ikke nogen som
helst smarte funktioner. Jeg har nu en nokia 6230, og det er den bedste og
mest funktionelle telefon jeg har haft nogensinde, og jeg har dælme haft
mange (610,630,68,68i,3210,3310,3410,3510,6510,6230, samt et par samsung
bl.a.e700). men det er klar 6230'eren der er den med de bedste funktioner,
og hurtigste brugerflade... men jeg savner stadig det lækre lys fra min
nokia 8850... den var lækker

Lars
Ps. Smag er jo relativ :)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-08-05 23:05

Johnt skrev:

>Jeg syntes, at det er en god telefon. Det eneste problem var at det var
>nødvendigt med en softwareopdatering da den var ny.

Hvorfor? Og hvordan foretages en sådan hvis man intet
specialudstyr har?

--
Bertel

Fra : Fischer

Dato : 09-08-05 05:25

> Og hvordan foretages en sådan hvis man intet specialudstyr har?

Hos én der netop har dette specialudstyr.
Altså en unlocker eller aut. service-center.

*Fischer