Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Farver på IE værktøjslinie
Fra : Nederbasse

Dato : 07-08-05 22:24

Hej

Hvor er det i regbasen man kan ændre farve på Internets Explores
værktøjslinie ?

LarsN

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 07-08-05 22:32

Nederbasse skrev:
> Hej
>
> Hvor er det i regbasen man kan ændre farve på Internets Explores
> værktøjslinie ?

det er smartere at hente "toolbar wallpaper til IE", der får du en
otte, ti forskellige at vælge imellem
thomas

Fra : Nederbasse

Dato : 08-08-05 11:56

> det er smartere at hente "toolbar wallpaper til IE", der får du en
> otte, ti forskellige at vælge imellem
> thomas

jeg skal bare have toolbaren tilbage til standard farven
Packard-Bell laver den brun !!

LarsN

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-08-05 12:11

http://support.packardbell.com/uk/mypc/?PibItemNr=6923040000&PibItemParent=platform_Lynx_K8
--
Knud

Fra : Nederbasse

Dato : 08-08-05 14:03

http://support.packardbell.com/uk/mypc/?PibItemNr=6923040000&PibItemParent=p
latform_Lynx_K8
> --
> Knud
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Sådanner :- )

LarsN

Fra : Dennis Munding

Dato : 12-08-05 17:28

Hej Knud!
> [...]

Nederbasse mente selvfølgelig 'lilla' i stedet for 'brun'....

> http://support.packardbell.com/uk/mypc/?PibItemNr=6923040000&PibItemParent=platform_Lynx_K8

Fedt link! Jeg havde nemlig samme "problem" - har lige købt en ny pc, så nu
har jeg også XP...

Vil også gerne takke for linket - lilla er ikke lige min favorit-farve!

Dennis Munding
Web-master
http://www.skovaa-munding.dk/
http://www-mundings-memorial.dk/