Køb af vitaminer?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 07-08-05 21:59

Hvor køber man vitaminer på nettet eller IRL?

Det jeg leder efter er vitaminer er er så naturlige som overhovedet
muligt....

Altså med andre ord, uden farvestoffer, konserveringsmidler, smagsstoffer
og alt hvad der ikke hører til der.

Det går selvfølgelig ikke noget hvis priserne også er i orden....

Henrik

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-08-05 17:35

Henrik (Silkeborg) skrev den 07-08-2005 22:58:
> [...]
> og alt hvad der ikke hører til der.
>
> Det går selvfølgelig ikke noget hvis priserne også er i orden....

Tja, jeg holder mig til Apotekets MultiTabs-serie.

Men alsidig og varieret kost skulle også kunne klare tricket.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 08-08-05 18:34

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det jeg leder efter er vitaminer er er så naturlige som overhovedet
> muligt....
> Altså med andre ord, uden farvestoffer, konserveringsmidler, smagsstoffer
> og alt hvad der ikke hører til der.

Kig efter Berthelsens kosttilskud - jeg tror de lever op til dine krav.
http://www.berthelsen.dk/

Mvh. Lisbeth

Fra : GB

Dato : 08-08-05 21:24

"Henrik \(Silkeborg\)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Hvor køber man vitaminer på nettet eller IRL?
> Det jeg leder efter er vitaminer er er så naturlige som overhovedet
> muligt....

Så skal du lægge din kost om, og ikke købe tabletter.

Bortset fra det, er vitaminpræparater allesammen fremstillet af råvarer fra
ca. 3 multinationale medicinalproducenter, så det kan være næsten hip som
hap hvad du køber. Nogle vitaminpiller har højere indhold af B-vitaminer og
diverse mineraler, det er mere det, du skal kigge efter.

Jeg bruger selv Omnimin, dem kan man vist få alle steder.

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Dr.J

Dato : 09-08-05 14:03

www.aarstiderne.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-08-05 21:23

"Dr.J" <invalid@invalid.inv> skrev

> www.aarstiderne.dk

Nice men mon ikke du mener: http://www.aarstiderne.com/ ?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : GB

Dato : 10-08-05 00:07

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i meddelelsen

> Nice men mon ikke du mener: http://www.aarstiderne.com/ ?

Dyrt og dårligt. Efter egen erfaring kan det bedre betale sig at tage på
grønttorvet.

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Bjarne Krog

Dato : 14-08-05 20:18

On 09 Aug 2005 23:07:18 GMT, GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

>"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i meddelelsen

>Dyrt og dårligt. Efter egen erfaring kan det bedre betale sig at tage på
>grønttorvet.

Det er sq da noget fis, når folk spørger om hvor man kan købe
vitaminer, så er der altid nogle der skal pisse på deres holdning, og
sige som her eller nogle af de andre dumme ting med sund kost.

Sund kost ER et must, men hvis man lige som jeg ikke mener at man kan
klare sig med den sunde kost, og derfor gerne vil tilføje vitaminer,
så må de vel have lov til det!!

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk

Fra : GB

Dato : 14-08-05 20:45

Bjarne Krog <nospam@blivrask.dk> skrev i meddelelsen

> Det er sq da noget fis, når folk spørger om hvor man kan købe
> vitaminer, så er der altid nogle der skal pisse på deres holdning, og
> sige som her eller nogle af de andre dumme ting med sund kost.

Jeg relaterer til Aarstiderne.com som leverandør af grøntsager, Bjarne. De
er alt, alt for dyre i forhold til hvad du får for pengene. Hellere spise
mange "ikke-øko"-grøntsager end ganske få "øko", er mere min pointe.

Jeg udtaler mig ikke i denne tråd om hvorvidt folk skal tage vitaminer -
hvilket jeg iøvrigt selv gør (Omnimin, 2 stk. daglig), og har gjort i mange
år.

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 14-08-05 21:48

"Bjarne Krog" <nospam@blivrask.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Sund kost ER et must, men hvis man lige som jeg ikke mener at man kan
> klare sig med den sunde kost, og derfor gerne vil tilføje vitaminer,

Nu inden du fare for meget i blækhuset, vil jeg lige gøre opmærksom på, at
det eneste jeg gjorde var at rette fejlen i den URL som "Dr. J" bragte.

Ret din harme imod den rette, istedet for at løbe med en halv vind!

Uffe Ravn