Webcam ?
Fra : Ronni

Dato : 05-06-01 12:51

Er der nogle der ved hvordan man får et webcam til virke, så billederne
ryger ud på nettet ?

Jeg har et logitech QuickCam Express, og har fumlet med det i meget lang tid
nu! men kan
simpelthen ikke få det til at virke!

Jeg går ud fra jeg skal bruge noget SW, men hvilket og hvor får jeg det ?

Håber der er nogle som kan hjælpe

Med venlig hilsen
Ronni Feldt
ronni1@ofir.dk

Fra : Camboy.dk

Dato : 07-06-01 12:06

Hej Ronni !
Vejleding til at sætte IVISTA op:
1. Først skal du finde ud af at åbne port 80 (og måske port 8888) Hvis du
ikke ved hvordan du åbner for disse to porte på din router, så kan du finde
hjælp hos din internet udbyder.

2. Når dette er gjort så klik dig ind på den her adresse, og hent Ivista:
https://wwws.inetcam.com/secured/download_reg.html Bemærk at du kun kan
bruge Ivista gratis i 3 dage.

Du vil få en url der kommer til at se sådan her ud: dit-navn.inetcam.com

Held og lykke.. Du er velkommen til at stille "dumme" spørgsmål

Mvh
Camboy.dk htpp://www.camboy.dk