Hvad er gennemsnitsalderen for at blive fo~
Fra : Flemming

Dato : 07-08-05 11:54

Hejsa

Er der nogen herinde der kan svare på det....? Eller måske guide mig hen et
sted, hvor en evt. ved det....?

Tak for hjælpen!

Carina

Fra : Cat

Dato : 07-08-05 12:18

Flemming skrev:
> Hejsa
>

> Er der nogen herinde der kan svare på det....? Eller måske guide mig hen et
> [...]

Jeg mener, at gennemsnitsalderen for førstegangsfødende mødre nærmer sig
de 30.

Jeg ved intet om alderen på fædre.

Tine

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 07-08-05 12:36

Cat skrev:

> Jeg mener, at gennemsnitsalderen for førstegangsfødende mødre nærmer
> sig de 30.

I 2004 var gennemsnitsalderen 30,2 år for samtlige fødende kvinder.

Se evt. <http://www.statistikbanken.dk/statbank5a/SelectVarVal/Define.asp?Maintable=FOD11&PLanguage=0>

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : as

Dato : 07-08-05 12:38

"Flemming" <cjrocksthehouse@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>

> Er der nogen herinde der kan svare på det....? Eller måske guide mig hen
> [...]
Gennemsnitsalder for førstegangsfødende er for kvinder 28,7 og for mænd 32,7
(år 2000)
http://www.dst.dk/Sites/KVM/Befolkning/gnst_alder_foedende.aspx