Online Markedsfoering i Danmark....!?!
Fra : Peter Jensen

Dato : 06-08-05 21:11

Hej Gruppe
Hvordan annoncerer vi bedst og billigst paa Internettet!? (Rettet mod DK
kunder)
Vi har ikke lyst til at smide om os med pengene og jeg syntes egentlig at
man kan drukne helt i reklamer som ikke engang rammer de potentielle maal
grupper.
Vi har afdelinger i Kina og Amerika som goer det godt mht. online
markedsfoering men det er ogsaa paa en anden maade som ikke rigtig passer
til DK....
Lad mig hoere hvis der er nogen der har nogle goode ideer...
Tak
Mvh Peter
Info@WorldWideTradeServices.Net
www.WorldWideTradeServices.Net

Fra : René Løweneck

Dato : 07-08-05 00:03

Hej Peter !

"Peter Jensen" <Info@WorldWideTradeServices.Net> skrev i en meddelelse

> Hvordan annoncerer vi bedst og billigst paa Internettet!? (Rettet mod DK
> kunder)

Ved at have en professionel firmahjemmeside, der ikke alene er ekstremt
søgemaskinevenlig, men også arbejder aktivt med søgemaskinerne. Resultatet
er, at dine kunder kan finde dig via relevante søgeord i søgemaskinerne
(f.eks. Google)

Se evt. mere her: http://www.loweneck.dk/default.asp?PG=58

René Løweneck
www.lowesite.dk
Markedets mest brugervenlige CMS, der også giver dig den gule førertrøje i
søgemaskinerne