Fra paypal til bank konto
Fra : popper2222

Dato : 06-08-05 17:17

Jeg har nogen penge i paypal.com som jeg gerne vil havde overført til
min egen helt normale bank konto.

Det koster ca. 50kr i gebyr hvis paypal forsøger at overfør penge til
en bank med forkert info, og penge kommer return til paypal kontoen.

jeg vil derfor gerne gøre det rigtigt første gang.

Problem er at jeg skal tilføje min bankkonto.
jeg skal angive følgende.

name:
Country:
Bank name:

Disse 3 giver jo sig selv.
men så kommer

Giro or non-giro
Account Number:

man skulle tro jeg bare skulle give mit IBAN, men der står på deres
hjemmeside at man skal skrive følgende.

-------
This is how you can determine your bank account numbers.

40-440116243 has to be written as 440116243
345-3179681 has to be written as 3179681
1199-3179680 has to be written as 3179680
----------

hvad skal jeg skrive i account hvis min konto er f.eks 1234-0001234567
og skal jeg vælge giro eller ikke giro?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-08-05 12:07

In article <1123345005.680844.76130@g47g2000cwa.googlegroups.com>, popper2222 wrote:
> hvad skal jeg skrive i account hvis min konto er f.eks 1234-0001234567
> og skal jeg vælge giro eller ikke giro?

Skriv til dem. Det er først for nyligt de fandt ud af det med
danske kontonumre. Før den tid sendte de regninger til alle i
stedet.

Fra : Tommy S.

Dato : 09-08-05 10:14

On 6 Aug 2005 09:16:45 -0700, "popper2222" <BenJohnson22@gmail.com>
wrote:

> [...]
>----------
>
>hvad skal jeg skrive i account hvis min konto er f.eks 1234-0001234567

Jeg vil gætte på at du skal vælge ikke-giro. Giro-konti er dem der
starter med 1199.

12340001234567 må være måden du skal angive din konto på.

Men prøv at skrive til dem om de ikke kan bruge dit IBAN nr. Kan de
det er du rimeligt sikker på at det går som det skal
--
Tommy
http://www.hadereklamer.dk

Fra : anders majland

Dato : 10-08-05 13:38

> Men prøv at skrive til dem om de ikke kan bruge dit IBAN nr. Kan de
> det er du rimeligt sikker på at det går som det skal

Jeg har prøvet 2 gang uden held for et års tiden siden - så giv endeligt dit
svar her når du har fået det til at virke. Jeg opgav at hive pengene hjem og
har brugt dem istedet