få fat i filnavn
Fra : pepss

Dato : 06-08-05 16:22

Hejsa NG

jeg er ved at lave en "ting" der viser hvor på siden man er. men hvordan er
det lige man får fat i navnet på den fil man ser på(default.asp, side1.asp
osv.)?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : pepss

Dato : 06-08-05 18:38

"pepss" skrev
> jeg er ved at lave en "ting" der viser hvor på siden man er. men hvordan
> er det lige man får fat i navnet på den fil man ser på(default.asp,
> side1.asp osv.)?

det er jo bare Request.ServerVariables("SCRIPT_NAME")

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-08-05 01:12

pepss wrote:
> Hejsa NG
>
> jeg er ved at lave en "ting" der viser hvor på siden man er. men
> hvordan er det lige man får fat i navnet på den fil man ser
> på(default.asp, side1.asp osv.)?

Mon ikke det er bread crumbs, du er ude efter?

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/bc.asp

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : pepss

Dato : 07-08-05 08:06

"Erik Ginnerskov" skrev

> Mon ikke det er bread crumbs, du er ude efter?

jo det var noget alá det jeg skulle bruge!

> http://hjemmesideskolen.dk/scripts/bc.asp

du er da ved at ha lidt af vært på din side