OSCommerce problem
Fra : \"Old Code Dude\"

Dato : 06-08-05 01:52

Hej.
Jeg har installeret alt der skal til at bruger OScommerce men jeg kan ikke
få skitet til at virke....

Dvs.
IIS - PHP - MySQL
IIS og PHP virker fint.
Jeg kan oprette en DB i MySQL.
Jeg kan logge ind i MySQL

Men jeg kan IKKE få OSCommerce til at komme forbi det step hvor jeg i
OSCommerce skal reg. min database går jeg tabt.
Jeg er SIKKER på at jeg har udfyldt logonnavn, server etc rigtigt...Men
OSCommerce "fryser i billedet" når jeg trykker på "Continue" (Step2)

Er der nogle der har et godt forslag til HVAD der går galt....Jeg syntes jeg
har prøvet lidt af hvert nu )
H E L P
/Rene

Fra : Fedtmule

Dato : 07-08-05 15:47

\"Old Code Dude\ wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Hej.
> Jeg har installeret alt der skal til at bruger OScommerce men jeg kan ikke
> få skitet til at virke....

Som jeg ser det, kan der være to ting som gør at det ikke virker:

1: Dit web-hotel undertøtter ikke afviklingen af OsCommerce. (Bl.a. B-One duer
ikke...)
2: Prøv at slette *alt* fra web-hotellet og upload så igen (måske der er gået
noget galt i denne fase)

Håber ovenstående hjalp, ellers er du velkommen til at kontake mig på
jensen@fedtmulesFJERNDETTE.dk

\\ Fedmule //

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : \"Old Code Dude\"

Dato : 08-08-05 19:58

Hej Fedtmule
Jeg tror du ikke forstår rigtigt...(Eller jeg har måske ikke forklaret
ordenligt?) )

Jeg har installeret PHP og IIS samt MySQL på min egen PC....Og afvikler det
på min egen PC.

/Rene