mailliste?
Fra : Jan Kristensen

Dato : 05-06-01 11:51

Hej

er der en der kan hjælpe med dette script. Problemet er, at den ikke vil
sende en email ud. Der kommer kun en fejl der siger at siden ikke kan vises.
Men når jeg slettet JMail delen kan jeg godt få udskrevet listen.

Har du et godt råd??

mvh

Jan

<%
conn.Open "DBQ="&(Server.MapPath(".")) &"\database.mdb;
DefaultDir=DBQ="&(Server.MapPath(".")) &"\;Driver={Microsoft Access Driver
(*.mdb)};"

SQL = "SELECT email FROM maillingliste"
set mail = conn.execute( SQL )

set msg = Server.CreateOBject( "JMail.Message" )

do

msg.ContentType = "text/html"
msg.Logging = true
msg.silent = true
msg.From = "x@x.dk"
msg.FromName = "Test"
msg.AddRecipient = email
msg.Subject = "Nyheds Mail"
msg.Body = "Vi tester igen"

msg.send("mail.domæne.dk")

Response.Write mail("email") & "<br>"

mail.MoveNext

Loop While Not mail.EOF

conn.Close
Set conn = Nothing

Response.Redirect("default.asp")
%>

Fra : Jakob Andersen

Dato : 05-06-01 11:51

"Jan Kristensen" <vang@image.dk> wrote in message
> [...]
vises.
> Men når jeg slettet JMail delen kan jeg godt få udskrevet listen.

Kan du ikke specificere fejlen lidt?

> msg.AddRecipient = email

skal dette ikke være :
msg.AddRecipient = mail("email")

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Jan Kristensen

Dato : 05-06-01 13:01

Hej

ja, det er rigtigt, men hvorfor sender den nu 2 mails til den hver på
listen?

Jan

Fra : Torben

Dato : 05-06-01 13:41

Jan Kristensen <vang@image.dk> skrev i en
> Hej
>
> ja, det er rigtigt, men hvorfor sender den nu 2 mails til den hver på
> listen?

Et hurtigt forslag:
Er det ikke din løkke-struktur... Din Loop While Not mail.EOF

Torben