Plante problem!!!!!!
Fra : Martin Pedersen

Dato : 05-08-05 01:32

Hejsa jeg har et 112litters akvarie.. og der har jeg 2 mellemstore planter i
og en rigtig stor... har næsten lige købt nye planter og smidt i akvariet..
og havde samme problem sidst jeg satte nye planter i......

Der går lige 2dage så de mega hullede.. er det mine maller der smadrer dem
totalt? får de ik nok mad? sys ellers jeg fodre dem en gang om dagen og der
får de da rigligt sys jeg? er det fordi der mangler alier i akvariet elelr
hvordan

håber i kan hjælpe mig det er som sagt kun den støreste af planterne der
kommer huller i og det 2 gang det sker..

mvh martin pedersen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-08-05 12:08

Fra : Martin Pedersen

Dato : 06-08-05 20:56

Det har jeg prøvet og kaste ned i og de får masser malle piller tror du det
fordi de trætte af det?

for den ene malle har jeg da haft i 3år nu og den plejer ik og spise
planterne

Fra : Poul Nielsen

Dato : 08-08-05 11:35

Fra : Martin Pedersen

Dato : 08-09-05 15:16

"Poul Nielsen" <p.c.n@FJERNESnielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Pedersen" <Martin.pedersen@c.dk> skrev i en meddelelse

Har prøvet med træ osv.. samme problem desvære.. og sten osv.. agurk og
salat har jeg prøvet og give dem med det som om de ik vil spise det... såå
ved sku ik .. måske for mange maller til for lille akvarie..