Gratis CMS - Nemt at tilpasse !?
Fra : Jon Rasmussen

Dato : 04-08-05 17:45

Hej alle sammen!

Jeg skal bruge et cms system, der er let at tilpasse til mit eget
design, der består af en menu og siderne ved siden af i et
iframe, jeg har desværre oplevet at det er forholdsvist svært ved
mange af de gratis cms systemer derude.

Eller måske en guide til at lave et selv ? Ville være lækkert..

Håber i har nogle idéer, adresser osv. !?

På forhånd tak! - Jon Rasmussen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Søren Reinke

Dato : 05-08-05 08:23

> [...]
> design, der består af en menu og siderne ved siden af i et
> iframe, jeg har desværre oplevet at det er forholdsvist svært ved

Nu spørger du godt nok i en ASP gruppe, men det bedste CMS jeg har fundet af
de gratis er helt klart www.xoops.com

Jeg bruger det selv til sitet nævnt i min signatur, og jeg ved www.fyens.dk
også bruger det.

--
Best regards Søren Reinke
www.Xray-Mag.com/ - Your free diving magazin on the net. Download it in PDF

Fra : Søren Reinke

Dato : 05-08-05 09:20

"Søren Reinke" <soren@reinke.fjernmig.dk> wrote in message

> Nu spørger du godt nok i en ASP gruppe, men det bedste CMS jeg har fundet
> af de gratis er helt klart www.xoops.com

Hehe glemte helt at nævne det CMS er i PHP

/Søren

Fra : Thorbjørn Madsen

Dato : 07-04-07 21:31

Hej
Jeg bruger et gratis cms-system fra Andrewscom som kan downloades på
www.forenings-hjemmeside.dk
Det er brugervenligt, kan en hel masse ting og har en online manual.

Fra : lomito

Dato : 15-08-05 11:39

Vil foreslå www.fullxml.dk, det er i asp, har mange muligheder, nemt
at gå til og kører stabilt.

Lomito

Fra : Niels-Jørgen Hvidber~

Dato : 15-08-05 12:44

Yes! kan ikke være mere enig.
Det tager 10 minutter at installere og fra 10 min. til uendelig at
tilrette (afhængig af hvor "vildt" du vil have det),
Af moduler og funktioner kan nævnes: billedgalleri, gæstebog,
markedsplads, medlems håndtering, nyhedsbreve, download, chat, forum,
kalender, og mere endnu.
Desuden er der en mængde skins til det så man lynhurtigt kan få et ca.
design op at køre.
STÆRKT!