Mikrofon
Fra : BorreBoy

Dato : 05-06-01 10:53

Hej.

Kan man få en lille mikrofon, som man klipse i trøjen (lidt a la i
fjernsynet), og sætte til computeren? Jeg har en kammerat, der har et
par gode høretelefoner, og ikke vil skifte dem ud til et headset.

Hilsen,
Thomas.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 05-06-01 12:23

On Tue, 5 Jun 2001 11:53:01 +0200, BorreBoy wrote:

>Kan man få en lille mikrofon, som man klipse i trøjen (lidt a la i
>fjernsynet), og sætte til computeren? Jeg har en kammerat, der har et
>par gode høretelefoner, og ikke vil skifte dem ud til et headset.

Man kan i hvert fald få nogen som står på bordet.

Under alle omstændigheder et et headset langt at foretrække fordi mikrofonen
hele tiden sidder i præcis den samme afstand fra munden.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Thomas Mårlund

Dato : 06-06-01 15:15

"Henrik Dissing" <hendis@post4.tele.dk> wrote in message

> Man kan i hvert fald få nogen som står på bordet.
>
> Under alle omstændigheder et et headset langt at foretrække fordi
mikrofonen
> hele tiden sidder i præcis den samme afstand fra munden.

Supplerende spørgsmål: Kan man så få en mikrofon man kan klipse på sine
eksisterende høretelefoner? Jeg vil egentlig gerne have et headset, men mine
Sennheiser HD470 er sgu for gode til bare at ligge...