Pludseligt opstået problem i iexplorer
Fra : J. Bro

Dato : 03-08-05 09:38

Hej. Håber der er nogle der kan hjælpe. Pludselig kan jeg ikke starte min
internet explorer. I stedet får jeg en dialogboks med følgende tekst:
------
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error!
Program C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual
way. Please contact the application's support team for more information.
--------

Håber der er nogle der kan hjælpe

ps. jeg har prøvet at reinstallere iexplorer

--
Med venlig hilsen - J. Bro

Fra : J. Bro

Dato : 03-08-05 09:46

Glemte at nævne, at jeg kører Windows 2000 pro, som opdateres jævnligt

Med venlig hilsen - J. Bro

Fra : John

Dato : 03-08-05 11:05

"J. Bro" skrev i en meddelelse

> Hej. Håber der er nogle der kan hjælpe. Pludselig kan jeg ikke starte min
> internet explorer.

'Pludselig' skyldes ofte virus. Prøv at scanne for virus og spyware.
Installér derefter alle vigtige opdateringer fra windowsupdate eller
microsoftupdate.

Mvh John