Fejlsikret tilstand med Asus P4P800 SE ?
Fra : Kim

Dato : 03-08-05 09:39

Jeg kan ikke finde noget i manualen eller på deres site:
http://uk.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=12&l3=31&model=179&modelmenu=1

Hvordan booter man op i Fejlsikret tilstand ?

Har prøvet F8 ca. 20 gange men så får man kun options i hvilket drev
man vil boote op på.

Mvh Kim

Fra : N´far

Dato : 03-08-05 10:15

"Kim" <no.way@dude.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan booter man op i Fejlsikret tilstand ?
>
> Har prøvet F8 ca. 20 gange men så får man kun options i hvilket drev

Øhh... F5 ?

Fra : Hans

Dato : 04-08-05 02:25

Kim wrote:
> [...]
>
> Hvordan booter man op i Fejlsikret tilstand ?
>
> Har prøvet F8 ca. 20 gange men så får man kun options i hvilket drev

Så vælger du bare dit normale bootdrev på listen, trykker enter, og trykker
hurtigt efter på F8 én gang til.

Hans