Lamper til huden.
Fra : kr

Dato : 03-08-05 04:42

Er der nogle der kender nogle specielle lamper/lys så man kan se alle
"detaljer" i huden/ansigtet ? Jeg har ledt over hele nettet uden at finde
noget. Det skal ikke være til at behandle huden med - altså pærer man evt.
kan sætte i badeværelsebelysningen.
Hilsen og på forhånd tak.
kr

Fra : Giraf

Dato : 03-08-05 13:33

kr wrote:
> [...]
> noget. Det skal ikke være til at behandle huden med - altså pærer man evt.

Mine forældre har nogle halogen lamper i deres badeværelse, sådan nogle
vil jeg anbefale.