PHP/eWire.dk script
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 02-08-05 23:20

Hej,

Nogle af Jer, som kan anbefale et script eller et site, hvor jeg kan
læse mere om at modtage betalinger via ewire?

/Thomas

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-08-05 23:30

Thomas Løjmann Jørgensen wrote:

> Nogle af Jer, som kan anbefale et script eller et site, hvor jeg kan
> læse mere om at modtage betalinger via ewire?

http://www.ewire.dk/

Bruger det selv og det fungerer upåklageligt.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 02-08-05 23:40

Erik Ginnerskov wrote:

> http://www.ewire.dk/
>
> Bruger det selv og det fungerer upåklageligt.

Tænkte nu ikke på deres web-site, men et site hvor der var scripts på
til dette, eller hvor der f.eks. var noget mee forklaring end der er på
deres site.

Har pt. ikke en erhvervs konto der, mon det er et krav?

/Thomas

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-08-05 00:15

Thomas Løjmann Jørgensen wrote:

> Tænkte nu ikke på deres web-site, men et site hvor der var scripts på
> til dette, eller hvor der f.eks. var noget mee forklaring end der er
> på deres site.

Det script, du har brug for, får du fra ewire.dk, når du opretter en konto.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 03-08-05 08:57

Erik Ginnerskov wrote:

> Det script, du har brug for, får du fra ewire.dk, når du opretter en konto.

Okay, tak ;)

/Thomas